image

У першому кварталі 2019 року виручка групи Renault склала 12,5 млрд євро

КОМЕРЦІЙНІ РЕЗУЛЬТАТИ: ОСНОВНІ ФАКТИ ЗА ПЕРШИЙ КВАРТАЛ

Продажі Групи Renault в усьому світі (легкові і легкі комерційні автомобілі) в першому кварталі скоротилися на 5,6% на тлі падіння ринку на 7,2%. Ринкова частка залишилася на колишньому рівні в 4,1% (+0,1 пп в порівнянні з 1 кварталом 2018).

В Європі продажі Групи зросли на 2,0% на тлі падіння ринку на 2,4% завдяки ганим результатам Clio, нового Duster, Zoe і легкових комерційних автомобілів.

У Бразилії Група Renault збільшила свої продажі на 29,4% і посіла рекордну частку ринку в 8,9%. Kwid продовжує користуватися великою популярністю в регіоні.

В Росії ринок і продажі Групи в порівнянні з 2018 роком практично не змінилися, а ринкова частка склала 28,5%. Lada Granta є бестселером на ринку.

В Аргентині та Туреччині продажі Групи Renault скоротилися на 47% і 42%, відповідно, при цьому ринкові частки зросли через падіння ринків на 49% і 44%.

В Ірані введення санкцій США привело до зупинки продажів Групи з серпня 2018 року.

Йде підготовка до запуску нових моделей, незабаром очікується вихід нового Clio в Європі, Arkana в Росії, Triber в Індії і City K-ZE в Китаї.

Виручка В ПЕРШОМУ КВАРТАЛІ ПО СЕКТОРАМ

В першому кварталі 2019 року виручка Групи склала 12 527 млн євро (-4,8%). При незмінних валютних курсах і базі порівняння* падіння склало б 2,7%.

Виручка в автомобільному секторі (за винятком «АВТОВАЗ») склала 10 916 млн євро (-6,3%). Цей спад в основному пояснюється негативним ефектом об'єму (-4,7 пп) і скороченням продажів партнерам (-3,1 пп). Ефект валютних курсів негативно вплинув в розмірі 1,5 пп через знецінення аргентинського песо, бразильського реала, російського рубля та турецької ліри. Ефект ціни був позитивним в розмірі 0,3 пп, а ефект продуктового асортименту склав 1 пп.

 

У фінансуванні продажів (RCI Banque) в першому кварталі виручка склала 844 млн євро (+ 6,4% у порівнянні з 2018 роком). Число нових кредитних договорів скоротилося на 2,7% в основному через зниження активності в Туреччині та Аргентині. Середній обсяг дохідних активів зріс на 8,2% до 46,5 млрд євро.

У цьому кварталі внесок АВТОВАЗа в виручку Групи склав 767 млн євро (+ 7,1%) завдяки зростанню продажів Lada і незважаючи на негативний вплив обмінного курсу в розмірі 67 млн євро.

ПРОГНОЗ НА 2019

Очікується, що в 2019 р світовий ринок скоротиться приблизно на 1,6%.

Очікується, що європейський ринок залишиться без різких змін, якщо тільки Брекзіт не матиме жорсткого сценарію.

За межами Європи очікується зростання російського ринку приблизно на 3% (в порівнянні з колишнім прогнозом зростання понад 3%), а бразильський ринок повинен збільшитися на 10%.

При цьому Група Renault планує:

- збільшувати виручку Групи (при постійних обмінних курсах та постійній основі порівняння*).

- забезпечити операційну маржу Групи на рівні близько 6,0%.

- забезпечити позитивний потік вільних грошових коштів від операційної діяльності в автомобільному секторі.

 

 

* Для аналізу зміни консолідованої виручки при незмінних валютних курсах і базі порівняння Група Renault перераховує виручку поточного року по середнім річним валютним курсом минулого року, виключаючи істотні зміни в базі порівняння, які відбулися в минулому році