Renault F1 Team завоювала дев'яте місце і взяла два очки в напруженому Гран-прі Монако

Renault F1 Team завоювала дев'яте місце і взяла два очки в напруженому Гран-прі Монако

Alt Image C29

Результати Гран-прі

Даніель відмінно стартував і пробився на п'яте місце. Він заїхав у бокси під час виїзду на трасу автомобіля безпеки на самому початку гонки, але на виїзді потрапив в трафік. Стримуваний повільним McLaren'ом він втратив дорогоцінний час, проте вирвавшись, почав швидко наближатися до боліду Haas, відіграючи по секунді на колі. Це дозволило йому піднятися на дев'яте місце після додавання штрафних секунд до фінішного часу Романа Грожана.

Ніко фінішував 14-м після невеликого зіткнення з Шарлем Леклером на початку гонки. Пілот Ferrari стартував з кінця, спробував обійти Ніко в шпильці Rascasse, але зачепив задню частину боліда Renault, що призвело до проколу заднього правого колеса. Ніко заїхав у бокси, але потім потрапив в пробку, викликану розворотом Williams і Alfa Romeo і більш повільними гонщиками, і не зміг поліпшити свою позицію.

· Даніель почав гонку з 6-го місця на шинах Pirelli Soft (червоні обідки), зробив піт-стоп на 11-му колі і встановив комплект Medium (жовті обідки).

· Ніко стартував на шинах Medium, заїхав на піт-стоп на 9-му колі і встановив комплект Hard (білі обідки).

Галерея

Даніель Ріккардо стартував з шостого місця, проте стратегія з раннім піт-стопом не спрацювала, і австралієць фінішував десятим, перемістившись на дев'яте місце в зв'язку з застосуванням штрафів після гонки.

Ніко Хюлькенберг, стартував 11-м, фінішував 14-м:

"Сьогодні все йшло не так. Я непогано стартував, не допускав помилок, але потім я отримав прокол після контакту з Шарлем [Леклером]. На щастя, я не врізався в стіну, але через виїзд автомобіля безпеки мене наздогнали суперники, і з того моменту я опинився в кінці «паровоза» і не зміг пробитися нагору. Важко з цим змиритися, тому що сьогоднішній результат не відображає реальних можливостей Renault. На вільній трасі ближче до кінця гонки ми показали дуже непоганий темп. У боліда набагато вищий потенціал, ніж це показують результати. Але, на жаль, в гонках таке трапляється, і нам потрібно буде по максимуму використовувати свої можливості в Канаді."

Даніель Ріккардо, стартував 6-м, фінішував 9-м:

"Дуже прикра для мене гонка, якщо чесно. Я відмінно стартував, обігнавши Кевіна [Магнуссена] по зовнішній траєкторії, і вийшов на п'яте місце, відмінно пройшов 1-й поворот. А потім я заїхав на піт-стоп під час автомобіля безпеки, і це стало великою помилкою. Ми безумовно могли виступити краще і домогтися більш високого результату, адже всі карти були у нас на руках. Ми, звичайно, втратили очки, але болід був досить гарний, хоча мені і не вдавалося завжди в повній мірі використовувати наявну потужність. Ми проаналізуємо те, що сталося і зробимо висновки на майбутнє."

Сіріль Абітбуль, директор команди:

"Після гарної кваліфікації ми думали, що велика частина роботи вже зроблена. На жаль, доленосним рішенням став заїзд Даніеля в бокси під час появи автомобіля безпеки. Як виявилося, рішення було неправильним, оскільки завдяки цьому McLaren змогли використати проти нас ефективну командну тактику. Малою втіхою стало повернення в очки, проте велику радість викликає те, що автомобіль показав свій потенціал, не лише вчора на швидкому колі, а й сьогодні на дистанції гонки. Ми втратили відмінну можливість заробити багато очок, які могли стати нагородою для команди і гонщиків за досягнутий прогрес."