Renault F1 Team на гран-прі Угорщини

Renault F1 Team на гран-прі Угорщини

Alt Image C29

Renault F1 Team завершила довгі та не багаті на події перегони в Угорщині

Ніко Хюлькенберг став дванадцятим, а Даніель Ріккардо перетнув фінішну лінію чотирнадцятим.

Ніко стартував одинадцятим і в першій половині перегонів на шинах Pirelli Medium пробився в першу десятку. Незважаючи на втрату потужності, він відбивав наполегливі атаки переслідувачів аж до свого єдиного піт-стопа на 36-му колі. Повернувшись на 15-е місце, він боровся до кінця і зміг піднятися на три місця.

Даніель почав перегони на шинах Pirelli Hard останнім у зв'язку з заміною деяких компонентів силової установки. На трасі, де в принципі досить складно обганяти, Даніель легко відігравав місця і боровся за десяту позицію, коли на 46-му колі прийшов час зробити піт-стоп. Він здійснив кілька сміливих маневрів на завершальних етапах перегонів і в підсумку став чотирнадцятим.

- Даніель стартував 20-м на шинах Pirelli Hard, на 46-му колі змінив їх на комплект Soft.

- Ніко стартував 11-м на шинах Medium і на 36-му колі теж змінив їх на Soft.

Ніко Хюлькенберг, стартував 11-м, фінішував 12-м:

Ніко Хюлькенберг, стартував 11-м, фінішував 12-м:

"Сьогодні у мене був важкий день. З самого початку перегонів мені довелося боротися з машиною – на початку виникли проблеми з управлінням двигуна, через які я стабільно втрачав по три десятих на колі. В результаті показати щось було досить важко, мені просто не вистачило темпу, щоб боротися за очки. Зараз саме час зробити перерву. Команда приведе думки до ладу, проаналізує невдачі, тому що нам потрібно повернутися до боротьби у другій половині сезону."

Даніель Ріккардо, стартував 20-м, фінішував 14-м:

Даніель Ріккардо, стартував 20-м, фінішував 14-м:

"Завжди дуже важко стартувати останнім, але в цьому є і позитивні моменти. Мені вдавалося зберігати шини Hard протягом великого відрізку перегонів, а потім на шинах Soft я впевнено йшов до самого кінця. Прикро, що не вдалося обігнати Магнуссена. Мені здавалося, що він зміщувався при гальмуванні, але я нічого не міг зробити. Я, звичайно, засмучений через це, тому що міг би піднятися вище. Деякі позитивні моменти все ж були, і літня перерва піде нам на користь. Ми перезавантажимось, відпочинемо і намагатимемося піймати потрібний настрій, щоб провести другу половину сезону вдаліше."

Сіріль Абітбуль, директор команди:

Сіріль Абітбуль, директор команди:

 "Сьогодні обидва автомобілі не потрапили в десятку – це поганий результат. Ніко міг поборотися за очки, але двигун переключився в безпечний режим, і ми не змогли скористатися невеликою перевагою стартового складу Soft – стратегія не спрацювала. Даніель добре провів перегони, але стартувати з останнього місця завжди дуже важко, особливо на таких трасах як в Будапешті. І все ж, він зміг відіграти кілька позицій і до останнього активно атакував Магнуссена, показуючи, що він справжній боєць. Своєю безкомпромісною поведінкою на трасі він повинен надихати нас на боротьбу, до якої нам необхідно повернутися у другій половині сезону. А першу частину чемпіонату ми закінчили, не виправдавши очікувань."