Renault F1 Team на Гран-Прі Франції

Renault F1 Team на Гран-Прі Франції

Alt Image C29

На фініш Гран-прі Франції

Даніель Ріккардо з Renault F1 Team прийшов сьомим, а Ніко Хюлькенберг - дев'ятим

Даніель стартував з восьмого місця, але на першому колі відкотився на десяте. Після раннього піт-стопа на 16-му колі і зміни шин Medium на Hard він повернувся в боротьбу, випередив обидва боліди Toro Rosso і кинувся в погоню за McLaren. В самому кінці гонки австралієць наблизився до Ландо Норрісу і зміг його випередити, проте через 10-секундного штрафу за обгін Норріса і Alfa Romeo Кімі Райкконена з виходом за межі траси він виявився на одинадцятій позиції у фінальній класифікації.

Ніко наполегливо боровся всю гонку і перетнув фінішну лінію дев'ятим. Він стартував тринадцятим на шинах Hard, відіграв кілька позицій і загруз в боротьбі з Райкконеном за десяте місце. Він зробив пізній піт-стоп, помінявши шини на Medium, але це не допомогло йому обігнати Кімі, в результаті німець зайняв дев'яте місце, яке згодом стало восьмим через штраф Даніеля.

Через сорок років після першої перемоги Renault у Формулі-1 на Гран-прі Франції Renault F1 Team посідає п'яте місце в Кубку конструкторів.

· Даніель почав гонку з 8-го місця на шинах Pirelli Medium (жовті обідки), зробив піт-стоп на 16-му колі і встановив новий комплект Hard (білі обідки).

· Ніко стартував на шинах Hard, заїхав на піт-стоп на 34-му колі і встановив комплект Medium.

 

Ніко Хюлькенберг, стартував 13-м, фінішував 9-м*

Ніко Хюлькенберг, стартував 13-м, фінішував 9-м*

"Я непогано виступив і радий знову опинитися в першій десятці. Можливо, якби я кваліфікувався трохи краще, гонка склалася б інакше, але все одно, піднятися з тринадцятого на дев'яте місце - це добре. Я атакував все 53 кола, але потрапив в трафік, а на Поль Рікар важко обганяти. Автомобіль показував сьогодні відмінний темп. Останні кілька кіл стали по-справжньому захоплюючими з дуже щільною боротьбою і декількома можливостями для обгону, і я дуже радий, що мені вдалося відіграти кілька місць. Ми знову підтвердили наш хороший гоночний темп, але потрібно добиватися більшого в кваліфікації. "

Даніель Ріккардо, стартував 8-м, фінішував 7-м*:

Даніель Ріккардо, стартував 8-м, фінішував 7-м*:

 "Я дуже засмучений, що втратив зароблені очки через штраф, тим більше на домашній гонці для команди. Останнє коло стало справжньою окрасою гонки, я боровся з усіх сил, і це було чудово. Я вважаю, що варто було спробувати поліпшити свою позицію, і впевнений, що французькі вболівальники і мої шанувальники в Австралії отримали задоволення від перегляду. Дуже шкода, що мене оштрафували, але я збираюся про це забути і рухатися далі. В цілому, я потужно чкурнув зі стартової решітки, але потім трохи забарився. Занадто рано загальмував в першому повороті, і зараз розумію, що не варто було так бути обережним. В результаті довелося вперто боротися за місця все гонку, але у нас все склалося добре, без пригод. У Франції було багато позитивних моментів, і ми розраховуємо, в Австрії продовжити свій прогрес."

Сіріль Абітбуль, директор команди:

Сіріль Абітбуль, директор команди:

"Боліди з двигунами Renault вочевидь пожвавили це Гран-прі. Думаю, з огляду на наші стартові позиції, фініш на 7-му і 9-му місці - це відмінний результат, і вболівальники запам'ятають саме це. Даніель стартував не кращим чином, але відіграв втрачені місця завдяки грамотній стратегії і агресивному водінню. Ніко висів на задніх колесах Кімі протягом всієї гонки і був швидшим, але недостатньо, щоб зробити вирішальний обгін. 10-секундний штраф вибив Даніеля з очок. Це дуже прикро, тим більше, що той епізод був, напевно, найзахоплюючим моментом в бідній на події гонці, коли чотири талановитих пілота люто, але по-джентльменськи боролися за місця на останніх метрах дистанції. Всі ці складнощі, пов'язані з обгоном автомобілів на трасі, ще раз нагадують про те, що кваліфікація відіграє найважливішу роль в кожному Гран-прі, і ми повинні зробити наголос на те, щоб виступати в ній краще .. "