image

Фінансові результати 3-й квартал 2019

У третьому кварталі 2019 виручка склала 11,3 млрд євро

Комерційні результати: основні факти за третій квартал

У третьому кварталі Група Renault продала 852 198 автомобілів, це спад на 4,4% на тлі скорочення ринку на 3,2%. Без урахування Ірану, продажі скоротилися б на 1,8% на тлі падаючого на 2,3% ринку.

У Європі Група зафіксувала скорочення продажів на 3,4%, при цьому сам ринок виріс на 2,4%. Це зниження частково обумовлюється високою базою порівняння, пов'язаної з введенням програми WLTP [1] для легкових автомобілів у вересні 2018 року, і очікуванням нового Clio в Європі.

За межами Європи результати Групи перевершили динаміку ринків. При скороченні ринку на 6,2% Група зафіксувала падіння продажів на 5,4% в основному через падіння на ринках Туреччини (-21,7%), Аргентини (-30,0%) і припинення продажів в Ірані з серпня 2018 року (в третьому кварталі 2018 року продано 23 649 автомобілів). Без урахування Ірану, продажі скоротилися б на 0,3%.

В Євразії ринкова частка зросла на 1,8 пп. Продажі Групи збільшилися на 5,1%, незважаючи на падіння турецького ринку. У Росії обсяг продажів виріс (+ 6,1%) на тлі скорочення ринку на 1,2%, завдяки, зокрема, виходу Arkana і стабільно високому попиту на моделі Lada.

В Америці ринкова частка зросла на 0,2 пп. Продажі в Бразилії зросли на 5,6%, але в Аргентині ринок обрушився на 37,7%.

У регіоні Африка – Близький Схід – Індія – Тихий океан (не рахуючи Іран) ринкова частка збільшилася на 0,1 пп. На продажі в регіоні вплинуло скорочення основних ринків. В Індії ринкова частка зросла на 0,5 пп завдяки успішному запуску Triber. Продажі впали на 7,8% на ринку, що скоротився на 27,4%. У Південній Кореї Група збільшила продажі на 11,5% за рахунок гарного попиту на QM6 на тлі падіння ринку на 1,7%.

В регіоні Китай продажі Групи знизилися на 15,5% на тлі скорочення ринку на 5,0% в очікуванні запуску нового Captur і нового міського електромобіля Renault City K-ZE.

Виручка у третьому кварталі по секторах

У третьому кварталі 2019 року виручка Групи склала 11 296 млн євро (-1,6%). При незмінних валютних курсах і базі порівняння [2] виручка Групи скоротилася б на 1,4%.

Виручка в автомобільному секторі (за винятком «АВТОВАЗ») склала 9 662 млн євро (-3,9%).

Продажі партнерам скоротилися на 5,5 пп через зниження виробництва для Nissan і Daimler, закриття іранського ринку з серпня 2018 року і падіння попиту на дизельні двигуни в Європі.

Негативний ефект валютних курсів (-0,7 пп) в основному був обумовлений знеціненням аргентинського песо.

Ефект обсягу склав -0,8 пп в основному через скорочення аргентинського, індійського та турецького ринків і високої бази порівняння в 2018 році в Європі. Цей спад частково був урівноважений позитивним впливом від зміни складських запасів.

Ефект ціни був позитивним (2,1 пп). Це відображає вплив цінової політики Групи в Європі, а також зусиль, спрямованих на компенсацію знецінення аргентинського песо.

У фінансуванні продажів (RCI Banque) в третьому кварталі виручка склала 843 млн євро (5,4% в порівнянні з 2018 роком). Число нових кредитних договорів скоротилося на 0,8% в основному через зниження активності в Аргентині і Туреччині. В середньому обсяг дохідних активів збільшився на 5,1% до 47,6 млрд євро.

Вклад «АВТОВАЗ» у виручку Групи в третьому кварталі склав 791 млн євро (+26,2%) після врахування позитивного впливу обмінних курсів в розмірі 59 млн євро. При незмінних обмінних курсах виручка збільшилася б на 16,7%.

Прогноз на 2019 рік

Очікується, що у 2019 році світовий автомобільний ринок [3] скоротиться приблизно на 4% в порівнянні з 2018 роком (колишній прогноз був -3%).

Зміна європейського ринку має скласти від 0 до -1% (колишній прогноз передбачав відсутність змін), російський ринок скоротиться приблизно на 3% (колишній прогноз був від -2% до -3%), а бразильський виросте приблизно на 7% (колишній прогноз близько 8%).

17 жовтня 2019 Група Renault переглянула свій прогноз:

• Виручка Групи скоротиться на 3-4%

• Операційна маржа Групи складе близько 5%

• Вільний потік грошових коштів від операційної діяльності в автомобільному секторі повинен бути позитивним у 2 півріччі, проте це не гарантується для всього року

[1] WLTP: всесвітня гармонізована методика випробувань для легкових автомобілів

[2] Для аналізу зміни консолідованої виручки при незмінних валютних курсах і базі порівняння Група Renault перераховує виручку поточного року за середнім річним валютним курсом минулого року, виключаючи істотні зміни в базі порівняння, які відбулися протягом року.

[3] Зміна світового авторинку за всіма брендам (інша назва «Загальний обсяг галузі (виробництва)», ЗОГ) відображає річну зміну обсягу продажів* легкових і легких комерційних автомобілів** в основних країнах, включаючи США і Канаду. Дані надаються офіційними органами або статистичними агентствами в кожній країні і консолідуються Групою Renault.

*Продажі: кількість реєстрацій або поставок, або виставлених рахунків на підставі даних по кожній країні, представленій в консолідованій звітності.

**Легкі комерційні автомобілі легше 5,1 т.

[1] Для аналізу зміни консолідованої виручки при незмінних валютних курсах і базі порівняння Група Renault перераховує виручку поточного року за середнім річним валютним курсом минулого року, виключаючи істотні зміни в базі порівняння, які відбулися протягом року.

[2] Зміна світового авторинку за всіма брендам (інша назва «Загальний обсяг галузі (виробництва)», ЗОГ) відображає річну зміну обсягу продажів* легкових і легких комерційних автомобілів** в основних країнах, включаючи США і Канаду. Дані надаються офіційними органами або статистичними агентствами в кожній країні і консолідуються Групою Renault.

*Продажі: кількість реєстрацій або поставок, або виставлених рахунків на підставі даних по кожній країні, представленій в консолідованій звітності.

**Легкі комерційні автомобілі легше 5,1 т.