Булонь-Бійанкур, 20 листопада 2018 року відбулося засідання ради директорів Renault, на якому були прийняті заходи по організації перехідного управління з метою захисту інтересів Групи та забезпечення безперервності її діяльності.

Проти пана Карлоса Гона в Японії було розпочато судовий розгляд, у зв'язку з цим головою на засіданні був головний незалежний директор пан Філіп Лагайетт. На даний момент рада не може давати коментарі щодо свідчень, зібраних проти пана Гона і Nissan японськими правоохоронними органами.

Пан Гон тимчасово позбавлений своїх повноважень, але залишається головою і головним виконавчим директором. Рада директорів ухвалила призначити тимчасовим заступником головного виконавчого директора пана Т’єррі Боллоре. Таким чином, пан Боллоре очолить керівництво Групи і отримає ті ж повноваження, що і пан Карлос Гон. Протягом цього періоду рада буде проводити регулярні засідання під командуванням головного незалежного директора з метою захисту інтересів Renault і забезпечення стійкої діяльності Альянсу.

Рада вирішила закликати Nissan на підставі принципів прозорості, довіри і взаємоповаги, визначених у Статуті Альянсу, надати всі відомості, наявні в розпорядженні Nissan, які були отримані в ході внутрішнього розслідування щодо пана Гона.

Рада схвалила підтримку, виражену керівництвом Nissan Альянсу Renault-Nissan-Mitsubishi, який залишається одним з найважливіших пріоритетів для Групи.

Про групу Renault

Група Renault виробляє автомобілі з 1898 р. Сьогодні це транснаціональна група, яка об'єднує кілька марок, яка продала майже 3,76 млн автомобілів в 134 країнах в 2017 р. Група має 36 виробничих майданчиків, 12 700 точок продажів і більше 180 000 співробітників. Для того, щоб відповідати серйозним технологічним вимогам майбутнього і продовжувати свою стратегію прибуткового зростання, Група зосереджується на міжнародному зростанні і забезпеченні взаємодоповнюваності п'яти своїх марок (Renault, Dacia, Renault Samsung Motors, Alpine і LADA), розвитку електричного транспорту та співробітництву з Nissan і Mitsubishi . Повернувшись в Formula-1 зі своєю заводською командою і активно беручи участь в Formula-E, Renault демонструє, що вважає автоспорт важливим фактором розвитку інновацій та розширення пізнаваності марки.