• Renault представляє новий Kadjar, прем'єра якого відбудеться на Паризькому міжнародному автосалоні 2 жовтня.
  • Зберігши традиційні для позашляховиків риси дизайну, новий Kadjar придбав динамічніші і сучасніші форми, став привабливішим і стильнішим.
  • Фахівці, що працювали над новим Kadjar, зробили ставку на комфорт, якість і ергономічність, в результаті чого оновлений інтер'єр став ще зручнішим для повсякденного використання.

Екстер'єр

Лінії кузова нового Kadjar стали елегантнішими, плавнішими і вишуканішими, також зміни торкнулися передньої і задньої частини автомобіля: наприклад, з'явилася більш широка решітка радіатора з хромованими вставками, а також стильні бампери.

У передній частині нового Kadjar використовуються фірмові С-образні вогні Renault. Вони стали ще ефектнішими завдяки світлодіодним вказівниками поворотів в блоці денних ходових вогнів. У протитуманних фарах також використовуються світлодіоди з технологією Pure Vision: це рішення дозволяє скоротити витрату енергії в шість разів у порівнянні з галогеновими лампами. Протитуманні фари тепер мають квадратну форму, яка натякає на позашляховий характер Kadjar.

У задній частині світлодіоди також використовуються в покажчиках поворотів, як і в лампах заднього ходу і протитуманних вогнях, які створюють елегантний зовнішній вигляд.

Для нового Kadjar пропонується два нових типи колісних дисків діаметром 17 і 19 дюймів в трьох нових кольорах: Oural Green, Iron Blue і Highland Grey.

Інтер'єр

З самого початку розробки Renault Kadjar головним пріоритетом для інженерів був комфорт пасажирів. У новому Kadjar цей підхід виражений ще сильніше завдяки більш сучасному дизайну і поліпшеній якості виконання.

В середині приладової панелі розташовується новий мультимедійний ємнісний 7-дюймовий сенсорний екран, який володіє більшою яскравістю і чутливістю. На ньому відображається інтерфейс системи R-LINK 2, а з боків розміщуються елементи управління.

Нова панель управління з автоматичним кондиціонером має більш сучасний і ергономічний дизайн, а задана температура і обдув відображаються в центрі трьох шайб управління.

Тепер в окантовці вентиляційних люків, дверних ручках і центральній консолі використовуються елементи з матового хрому. На внутрішніх дверних панелях встановлюються нові елементи управління склопідйомниками і зовнішніми дзеркалами з підсвічуванням для зручного використання в темний час доби.

Для нового Kadjar пропонуються нові кольори оббивки, в тому числі з прострочкою та тривимірним тисненням.

Комфорт

У салоні нового Kadjar застосований ряд нових рішень, які відповідають за більш високий рівень комфорту.

Сидіння нової конструкції тепер мають регулювання по довжині. Крім того, в них використовується піна-наповнювач підвищеної щільності, яка покращує рівень комфорту і допомагає боротися з втомою в довгих поїздках, а більш жорсткі боки забезпечують поліпшену підтримку.

Внутрішні дверні панелі були повністю змінені. Елементи управління зовнішніми дзеркалами і імпульсними склопідйомниками тепер розташовуються на одній панелі з підсвічуванням для зручного використання в темний час доби. У дверних кишенях, розташованих під вставками з матового хрому, тепер можна розмістити велику пляшку води.

Нові вентиляційні люки в задній частині центрального тунелю забезпечують більший температурний комфорт для пасажирів заднього ряду.

Нове обладнання

У новому Kadjar з'явилися нові деталі, що дозволили зробити автомобіль ще зручнішим для повсякденного використання.

У центральній консолі з'явилося два великих держателя для склянок з розміром, що регулюється, а відсік перед селектором передач тепер підсвічується. Кишені в передніх дверях тепер вміщають 1,5-літрову пляшку води. Пасажири ззаду мають в своєму розпорядженні два USB-роз'єми для зарядки телефонів, планшетів, консолей та ін. Нарешті, підсвічування зон поряд з передніми дверима полегшує посадку вночі.

У новому Kadjar встановлена ​​мультимедійна система R-LINK 2 з підтримкою AndroidAuto® і CarPlay®, що дає клієнтам нові можливості для легкого використання смартфона прямо на екрані свого автомобіля.

Kadjar може похвалитися одним з найбільших багажників в своєму сегменті - 472 л за стандартом VDA (527 л). Задній диван в одну мить складається в пропорції 2/3 і 1/3 за допомогою ручок системи Easy Break, розташованих з кожного боку багажника. При повністю складеному передньому пасажирському кріслі в автомобіль можна завантажувати об'єкти довжиною понад 2,5 м.

Силові агрегати

У новому Kadjar використовуються двигуни Renault нового покоління. Згідно з чинними стандартами і бензинові, і дизельні агрегати оснащуються сучасними системами зниження викидів. У той же час вони відрізняються більш плавною динамікою і підвищеною потужністю та витрачають менше пального.

Новий Kadjar оснащений інтелектуальною системою повного приводу, яка дозволяє впевнено почувати себе на слизьких дорогах, наприклад, при підйомі в гору на лижний курорт взимку або при русі по м'якій землі.

Завдяки високому дорожньому просвіту в 200 мм Kadjar може з легкістю долати складні ділянки дороги, чому також сприяє позашляхова геометрія кузова: кути в'їзду і з'їзду складають 17° і 25° відповідно.

Про групу Renault

Група Renault виробляє автомобілі з 1898 р. Сьогодні це транснаціональна група, яка об'єднує кілька марок, яка продала майже 3,76 млн автомобілів в 134 країнах в 2017 р. Група має 36 виробничих майданчиків, 12 700 точок продажів і більше 180 000 співробітників. Для того, щоб відповідати серйозним технологічним вимогам майбутнього і продовжувати свою стратегію прибуткового зростання, Група зосереджується на міжнародному зростанні і забезпеченні взаємодоповнюваності п'яти своїх марок (Renault, Dacia, Renault Samsung Motors, Alpine і LADA), розвитку електричного транспорту та співробітництву з Nissan і Mitsubishi . Повернувшись в Formula-1 зі своєю заводською командою і активно беручи участь в Formula-E, Renault демонструє, що вважає автоспорт важливим фактором розвитку інновацій та розширення пізнаваності марки.