З метою прискорення процесу трансформації Групи, збільшення операційної прибутковості і подальшого зростання на нових ринках Groupe Renault оголошує про нові кадрові призначення в її регіонах.

Станом на 1 квітня 2019 року

Філіп БЮРО (Philippe Buros), діючий старший віце-президент з маркетингу у Франції, призначається операційним директором регіону Європа. Він буде підкорятися Олів'є Мюрге (Olivier Murguet), виконавчому віце-президенту з продажів та регіонах. Філіп Бюро є членом Керуючого комітету Renault.

Іван Сегаль (Ivan Segal), чинний генеральний директор Renault Iberia Cluster, призначається старшим віце-президентом з маркетингу у Франції. Він буде підкорятися Філіпу Бюро і увійде до складу Керуючого комітету Renault.

Для забезпечення зростання в Китаї та задоволення потреб клієнтів на цьому ключовому ринку відповідно до цілей стратегічного плану Drive The Future, Groupe Renault утворює новий регіон «Китай»:

 Франсуа Прово (François Provost) призначається операційним директором регіону Китай. Він буде підкорятися Олів'є Мюрге (Olivier Murguet), виконавчому віце-президенту з продажів та регіонів. Франсуа Прово є членом Керуючого комітету Renault.

Корея, Японія, країни АСЕАН і Австралія об'єднуються в регіон Африка-Близький Схід – Індія (AMI) - Тихий океан, старшим віце-президентом і операційним директором якого буде Фабріс Камболів (Fabrice Cambolive).

Філіп Бюро народився в 1961 р., закінчив університет Ніцци зі ступенем магістра в сфері управління. Прийшов на роботу в Renault DIAC в 1985 р., де займав різні посади в підрозділі продажів і маркетингу, а в 1992 р. став регіональним директором в Ліоні. У 1999 році призначений генеральним директором DIAC Location / Overlease, потім в 2001 р. став заступником генерального директора Renault Parc Entreprises. У 2006 р. став генеральним директором RCI Romania. 1 червня 2010 року призначений директором RCI Banque з продажів та маркетингу. У вересні 2014 р. Філіп Бюро став старшим віце-президентом з маркетингу у Франції. Сьогодні він є членом Керуючого комітету Renault. 1 квітня 2019 р. Філіп Бюро вступає на посаду старшого віце-президента і операційного директора регіону Європа.

Іван Сегаль народився в 1971 р. в Реймсі, в 1995 році закінчив ділову школу EDHEC в Ліллі. Його професійна кар'єра почалася в 1995 р. в німецькому відділенні PSA Group на посаді маркетингового директора бренду Citroën. У 1997 р. він став директором з продажів та регіонального експорту в Citroën, займаючись роботою з імпортерами в Ізраїлі, Західній Африці та регіоні Індійський океан. Брав участь у запуску бренду Citroën в ПАР. Після цього Іван Сегаль керував низкою зарубіжних дистриб'юторських компаній Citroën на посаді генерального директора: в 2001-2004 рр. в Словаччині, в 2004-2006 рр. в Польщі, в 2006-2008 рр. в Бельгії, в 2009-2001 рр. в Бразилії, в 2011-2013 рр. в Латинській Америці. У 2013 р. Іван Сегаль став директором з розвитку продажів і мережі в Volkswagen do Brasil. У березні 2016 р. прийшов в Groupe Renault на посаду генерального директора Iberia Cluster. 1 квітня 2019 р. Іван Сегаль вступає на посаду старшого віце-президента з маркетингу у Франції і увійде до складу Керуючого комітету Renault.

Франсуа Прово народився в 1968 р., закінчив Політехнічну школу і Гірську школу Парижа. Свою кар'єру він почав на посаді державного службовця в Міністерстві економіки і фінансів Франції в управлінні казначейства. Пізніше став співробітником штабу і радником міністра оборони Франції. У 2002 р. він прийшов в Renault у французький підрозділ продажів і маркетингу на посаду генерального директора відділення, а потім був призначений регіональним директором з продажів. У 2005 р. став генеральним директором Renault-Nissan Portugal. З 2008 по 2010 рр. керував міжнародною стратегією продажів і маркетингу і плануванням в Renault. Після цього був призначений виконавчим директором Renault Росія. У вересні 2011 р. став генеральним і уповноваженим директором Renault Samsung Motors.

У квітні 2016 р. Франсуа Прово став старшим віце-президентом по роботі в Китаї. З 1 січня 2017 р. Франсуа Прово є операційним директором регіону Азія-Тихий океан і залишається старшим віце-президентом Groupe Renault по роботі в Китаї. Він також є генеральним директором Dongfeng Renault Automotive Company (DRAC). Сьогодні він є членом Керуючого комітету Renault (CDR). Він входить до ради директорів e-GT NEV і RBJAC (Renault Brilliance Jinbei Automotive Industry). 1 квітня 2019 р. Франсуа Прово вступає на посаду старшого віце-президента і операційного директора регіону Китай.

Фабріс Камболів народився в 1967 р., закінчив бізнес-школу ESC в Тулузі (Франція). Прийшов до групи Renault в 1992 р. і перші десять років працював на різних посадах в департаменті продажів і маркетингу в Іспанії, Швейцарії та Франції. У 2005 р. був призначений директором з маркетингу Renault Germany, в 2009 р. переїхав до Румунії, щоб зайняти посаду генерального директора Renault Dacia і Nissan Commercial. У 2011 р. Фабріс Камболів став віце-президентом з продажів і маркетингу в Росії і регіоні Євразія (Росія і країни СНД, такі як Казахстан, Білорусія і Україна). У 2015 р. Фабріс Камболів став генеральним директором Renault do Brasil, а 1 липня 2017 був призначений старшим віце-президентом і операційним директором регіону Африка-Близький Схід-Індія (AMI). Сьогодні він є членом Керуючого комітету Renault (CDR). 1 квітня 2019 р. Фабріс Камболів вступає на посаду старшого віце-президента і операційного директора регіону AMI-Тихий океан.

Про Groupe Renault

Groupe Renault виробляє автомобілі з 1898 р. Сьогодні це транснаціональна група, яка об'єднує кілька марок, яка продала майже 3,88 млн автомобілів в 134 країнах в 2018 р. Група має 36 виробничих майданчиків, 12 700 точок продажів і більше 180 000 співробітників. Для того, щоб відповідати серйозним технологічним вимогам майбутнього і продовжувати свою стратегію прибуткового зростання, Група зосереджується на міжнародному зростанні і забезпеченні взаємодоповнюваності п'яти своїх марок (Renault, Dacia, Renault Samsung Motors, Alpine і LADA), розвитку електричного транспорту та співробітництву з Nissan і Mitsubishi . Повернувшись в Formula-1 зі своєю заводською командою і активно беручи участь в Formula-E, Renault демонструє, що вважає автоспорт важливим фактором розвитку інновацій та розширення пізнаваності марки.