· Продажі Групи скоротилися на 5,6% до 908 348 од. на тлі спаду світового ринку на 7,2%.

· Виручка Групи в цьому кварталі склала 12 527 млн євро (-4,8%). При незмінних валютних курсах і базі порівняння* падіння склало б 2,7%.

· Група підтверджує свої плани на цей рік.

КОМЕРЦІЙНІ РЕЗУЛЬТАТИ: ОСНОВНІ ФАКТИ ЗА ПЕРШИЙ КВАРТАЛ

Продажі Групи Renault в усьому світі (легкові і легкі комерційні автомобілі) в першому кварталі скоротилися на 5,6% на тлі падіння ринку на 7,2%. Ринкова частка залишилася на колишньому рівні в 4,1% (+0,1 пп в порівнянні з 1 кварталом 2018).

В Європі продажі Групи зросли на 2,0% на тлі падіння ринку на 2,4% завдяки ганим результатам Clio, нового Duster, Zoe і легкових комерційних автомобілів.

У Бразилії Група Renault збільшила свої продажі на 29,4% і посіла рекордну частку ринку в 8,9%. Kwid продовжує користуватися великою популярністю в регіоні.

В Росії ринок і продажі Групи в порівнянні з 2018 роком практично не змінилися, а ринкова частка склала 28,5%. Lada Granta є бестселером на ринку.

В Аргентині та Туреччині продажі Групи Renault скоротилися на 47% і 42%, відповідно, при цьому ринкові частки зросли через падіння ринків на 49% і 44%.

В Ірані введення санкцій США привело до зупинки продажів Групи з серпня 2018 року.

Йде підготовка до запуску нових моделей, незабаром очікується вихід нового Clio в Європі, Arkana в Росії, Triber в Індії і City K-ZE в Китаї.

Виручка В ПЕРШОМУ КВАРТАЛІ ПО СЕКТОРАМ

В першому кварталі 2019 року виручка Групи склала 12 527 млн євро (-4,8%). При незмінних валютних курсах і базі порівняння* падіння склало б 2,7%.

Виручка в автомобільному секторі (за винятком «АВТОВАЗ») склала 10 916 млн євро (-6,3%). Цей спад в основному пояснюється негативним ефектом об'єму (-4,7 пп) і скороченням продажів партнерам (-3,1 пп). Ефект валютних курсів негативно вплинув в розмірі 1,5 пп через знецінення аргентинського песо, бразильського реала, російського рубля та турецької ліри. Ефект ціни був позитивним в розмірі 0,3 пп, а ефект продуктового асортименту склав 1 пп.

 

У фінансуванні продажів (RCI Banque) в першому кварталі виручка склала 844 млн євро (+ 6,4% у порівнянні з 2018 роком). Число нових кредитних договорів скоротилося на 2,7% в основному через зниження активності в Туреччині та Аргентині. Середній обсяг дохідних активів зріс на 8,2% до 46,5 млрд євро.

У цьому кварталі внесок АВТОВАЗа в виручку Групи склав 767 млн євро (+ 7,1%) завдяки зростанню продажів Lada і незважаючи на негативний вплив обмінного курсу в розмірі 67 млн євро.

ПРОГНОЗ НА 2019

Очікується, що в 2019 р світовий ринок скоротиться приблизно на 1,6%.

Очікується, що європейський ринок залишиться без різких змін, якщо тільки Брекзіт не матиме жорсткого сценарію.

За межами Європи очікується зростання російського ринку приблизно на 3% (в порівнянні з колишнім прогнозом зростання понад 3%), а бразильський ринок повинен збільшитися на 10%.

При цьому Група Renault планує:

- збільшувати виручку Групи (при постійних обмінних курсах та постійній основі порівняння*).

- забезпечити операційну маржу Групи на рівні близько 6,0%.

- забезпечити позитивний потік вільних грошових коштів від операційної діяльності в автомобільному секторі.

 

 

* Для аналізу зміни консолідованої виручки при незмінних валютних курсах і базі порівняння Група Renault перераховує виручку поточного року по середнім річним валютним курсом минулого року, виключаючи істотні зміни в базі порівняння, які відбулися в минулому році

 

Консолідована виручка Групи Renault

 млн., евро

2019

2018

Зміна

2019/2018

1   квартал

 

 

 

Автомобільний сектор (без АВТОВАЗа)

10 916

11 646

-6,3%

АВТОЗАЗ

767

716

+7,1%

Фінансування продаж

844

793

+6,4%

Загалом

12 527

13 155

-4,8%

 

Сукупні продажі групи (ЛА+ЛКА) за регіонами  

 

З початку року до кінця березня

 

2019

2018

Динаміка (%)

Франція

178 057

177 722

+0,2%

Європа (1)   (окрім Франції)

324 920

315 230

+3,1%

Всього у Франції та Європі

502 977

492 952

+2,0%

Африка-Ближній Схід-Індія

83 811

120 536

-30,5%

Євразія

158 487

165 720

-4,4%

Америка

97 917

103 402

-5,3%

Азія-Тихий океан

65 156

79 515

-18,1%

В цілому крім Франції та Європи

405 371

469 173

-13,6%

ЗАГАЛОМ

908 348

962 125

-5,6%

(1)  Європа = Європейський союз, Ісландія, Норвегія і Швейцарія

Сукупні продажі групи (ЛА + ЛКА) за брендами

 

З початку року до кінця березня

 

2019

2018

Динаміка (%)

RENAULT

 

 

 

ЛА

471 378

544 033

-13,4%

ЛКА

105 504

104 764

+0,7%

ЛА+ЛКА

576 882

648 797

-11,1%

RENAULT SAMSUNG MOTORS

 

 

 

ЛА

15 690

19 105

-17,9%

DACIA

 

 

 

ЛА

171 458

160 869

+6,6%

ЛКА

12 584

10 776

+16,8%

ЛА+ЛКА

184 042

171 645

+7,2%

LADA

 

 

 

ЛА

91 005

82 415

+10,4%

ЛКА

2 581

3 687

-30,0%

ЛА+ЛКА

93 586

86 102

+8,7%

ALPINE

 

 

 

ЛА

1 406

39

+++

JINBEI и HUASONG

 

 

 

PC

1 908

4 196

-54,5%

ЛКА

34 834

32 241

+8,0%

ЛА+ЛКА

36 742

36 437

+0,8%

ГРУППА RENAULT

 

 

 

ЛА

752 845

810 657

-7,1%

ЛКА

155 503

151 468

+2,7%

ЛА+ЛКА

908 348

962 125

-5,6%

 

15 найбільших ринків Групи Renault з початку року по кінець березня 2019

 

З початку року до кінця березня

Обсяг (1) 

(од.)

ЛА+ЛКА
Ринкова частка (%)

1

Франція

178 057

26,38

2

Росія

111 712

28,52

3

Німеччина

59 714

6,26

4

Італія

58 688

10,10

5

Бразилія

51 266

8,86

6

Іспанія + Канарські о-ви

47 219

12,71

7

Китай

42 687

0,72

8

Великобританія

36 007

4,47

9

Бельгія + Люксембург

23 980

12,31

10

Аргентина

20 637

15,33

11

Індія

19 193

1,90

12

Алжир

18 528

48,25

13

Польща

17 866

11,41

14

Марокко

17 647

43,42

15

Туреччина

16 891

19,09

(1)  Продажі, крім Twizy

Про Групу Renault

Група Renault виробляє автомобілі з 1898 р. Сьогодні це транснаціональна група, яка об'єднує кілька марок, яка продала майже 3,2 млн автомобілів в 127 країнах в 2016 році. Група має 36 виробничих майданчиків 12 700 точок продажів і більше 120 000 співробітників.

Для вирішення головних технологічних завдань майбутнього та подальшого розвитку своєї стратегії прибуткового зростання Група Renault приділяє основну увагу міжнародної експансії. Для цього компанія активно розвиває синергії на рівні п'яти своїх марок (Renault, Dacia, Renault Samsung Motors, Alpine і LADA) в сфері електричного транспорту і в рамках альянсу з Nissan і Mitsubishi Motors. З 2016 року компанія виступає зі своєю заводською командою в Чемпіонаті світу з автогонок у класі Формула-1, який дозволяє перебувати в авангарді передових автомобільних розробок і підвищувати свою популярність у всьому світі.