Обидва пілоти Renault F1 Team завоювали очки на Гран-Прі Великобританії: Даніель Ріккардо став сьомим, а Ніко Хюлькенберг - десятим на трасі Сільверстоун.

І хоча Даніель і Ніко фінішували на тих же місцях, з яких стартували, гонка для них стала непростою.

На першому колі Даніель втратив, а Ніко відіграв одну позицію, і обидва боліди міцно влаштувалися в середній групі.

 

Даніель першим заїхав у бокси і поміняв шини на Medium, плануючи зробити дві зупинки, а Ніко заїхав на піт-стоп на наступному колі і поставив шини Hard, на яких збирався доїхати до фінішу.

Але поява автомобіля безпеки на 19-му колі змінив первісний план Даніеля, який зупинився знову і поміняв шини на Hard. Через контакту з Серхіо Пересом після рестарту Ніко відкотився на одне місце назад, а Даніель на нових шинах кинувся наздоганяти йдуть попереду суперників.

Драматичні події попереду пелотона дозволили австралійцю боротися за шосте місце, до якого йому не вистачило зовсім трохи, а Ніко до останніх метрів бився за місце в десятці і в підсумку на фінішному колі вирвався на десяте місце.

·                    Ніко почав гонку з 10-го місця на шинах Pirelli Soft (червоні обідки), зробив піт-стоп на 13-му колі і встановив комплект гуми Hard (білі обідки).

·                    Даніель стартував 7-м на шинах Soft, заїхав в бокси на 12-му колі і поставив шини Medium (жовті обідки), а потім на 20-му колі поміняв їх на Hard.

Ніко Хюлькенберг, стартував 10-м, фінішував 10-м: "Сьогодні було важко, і я засмучений, що не зміг піднятися вище десятого місця. Гонка наче весь час вислизала з рук. Ми могли б діяти вірніше з тактичної точки зору. Мене вдарили після рестарту, в результаті чого я втратив місце, а ближче до кінця гонки двигун на пару секунд переключився в аварійний режим, що знову відкинуло мене назад. Всі ці проблеми наклалися одна на одну і коштували мені більш високого місця. Добре, що обидва автомобілі знову опинилися в очках. Тепер потрібно все проаналізувати, щоб краще виступити в наступній гонці."

Даніель Ріккардо, стартував 7-м, фінішував 7-м: "Загалом, гадаю, гонка вдалася. Мені здалося, що я непогано стартував, але Ландо [Норріс] зміг чисто мене обійти. Пізніше я обігнав його за рахунок більш раннього піт-стопа, але вийшов на трасу автомобіль безпеки зіграв на руку Карлосу [Сайнсу], який зробив «безкоштовний» заїзд у бокси, і це, звичайно, прикро. Мені не пощастило, я атакував його до самого кінця, але так і не зміг випередити. Приємно повернутися в першу десятку, особливо після двох попередніх етапів. Моя швидкість на колі і загальний темп в гонці серйозно покращилися за досить короткий час. Озираючись на два тижні назад, можна з упевненістю сказати, що цей результат ми заслужили."

Сіріль Абітбуль, директор команди: "Загалом ми можемо бути задоволені сьогоднішнім результатом - обидва наших пілота опинилися в першій десятці. Однак ми розуміємо, що могли завоювати і більш високі позиції на фініші. По-перше, Даніелю не пощастило з виходом автомобіля безпеки, але наше рішення викликати його в бокси все ж було правильним. По-друге, незважаючи на те, що Ніко зміг зберегти свої шини Hard до кінця гонки, ми могли б зупинити його раніше, оскільки його гума зносилася раніше, ніж у Даніеля. Він великий молодець, тому що в дуже несприятливих обставинах зміг завоювати одне очко. Але в цілому на трасі, де вирішальне значення має потужність, ми і в кваліфікації, і в гонці виглядали краще, ніж раніше, хоча певні складності у нас залишаються, і ми займемося їх рішенням в наступні тижні."