На Гран-прі Японії, який відбувся минулими вихідними у Сузукі, Renault Sport Formula One Team заробила очки завдяки Карлос Сайнс. Карлос провів першу частину гонки, зробив ідеальний пітстоп і, скориставшись перевагою свіжої гуми, пробився на десяте місце за три кола до фінішу. Ніко Хюлькенберг зійшов з траси на 37-му колі через проблеми в задній частині боліда. Команда зберігає четверте місце в Кубку конструкторів, випереджаючи найближчих суперників на вісім очок.

 

  • Ніко стартував з 16-го місця на нових шинах Pirelli Medium (білі), здійснив пітстоп на 30-му колі і встановив комплект нової гуми Soft (жовті).
  • Карлос стартував з 13-го місця на нових шинах Soft, заїхав на пітлейн на 32-му колі і встановив комплект нової гуми Medium.

Ніко Хюлькенберг, №27, R.S.18-02:

«Я стартував з шістнадцятого місця на шинах Medium і показував дуже непоганий темп у порівнянні з іншими суперниками на більш м'яких шинах, але через достатньо низьке стартове місце доводилося постійно вести дуже щільну боротьбу. Ми думали, що шини Medium протримаються трохи довше, а потім я, на жаль, зійшов з траси, тому що після пітстопу виникли якісь проблеми із задньою частиною боліда. Я не набрав очок, Карлос разом з командою провели відмінну гонку і добилися результату, коли боротьба в чемпіонаті загострилася до межі. Ми розуміємо, що попереду нас чекає важка робота до кінця сезону і продовжуємо битися».

Карлос САЙНС, №55, R.S.18-03:

«Гонка була захоплююча, і команда провела її гідно. Я непогано стартував і практично підібрався до очкової зони, а в кінці зробив пару обгонів. Я стартував тут з 13-го місця, тому один бал у Сузукі - це максимум, на який ми могли розраховувати. Команда працювала відмінно, стратегія, пітстоп - все було на висоті. Ми знали, що зіткнемося тут з труднощами, тому навіть один бал має особливу цінність, і нам потрібно продовжувати в тому ж дусі в останніх чотирьох гонках».

Сіріль АБІТБУЛЬ, керуючий директор Renault Sport Racing:

«Команда добилася важливого ​​результату. Гран-прі Японії показав, що на даному етапі розвитку ми конкурентоспроможні. А боротьба Red Bull Racing за друге місце тут демонструє, що наша силова установка прекрасно себе почуває на таких швидкісних трасах, як Сузукі. Карлос впевнено пілотував протягом всієї гонки і не відступав ні на крок, а Ніко не пощастило, і він зійшов. Зрозуміло, що нам потрібно покращувати - місце в кваліфікації. Ми бачили, що навіть невелика різниця впливає на те, отримаєш ти сьоме чи чотирнадцяте місце в кваліфікації. Нам вкрай необхідно розібратися з цим і піднятися вгору в кваліфікації на тих трасах, де наш болід поводиться найбільш впевнено».

Про групу Renault

Група Renault виробляє автомобілі з 1898 р. Сьогодні це транснаціональна група, яка об'єднує кілька марок, яка продала майже 3,76 млн автомобілів в 134 країнах в 2017 р. Група має 36 виробничих майданчиків, 12 700 точок продажів і більше 180 000 співробітників. Для того, щоб відповідати серйозним технологічним вимогам майбутнього і продовжувати свою стратегію прибуткового зростання, Група зосереджується на міжнародному зростанні і забезпеченні взаємодоповнюваності п'яти своїх марок (Renault, Dacia, Renault Samsung Motors, Alpine і LADA), розвитку електричного транспорту та співробітництву з Nissan і Mitsubishi . Повернувшись в Formula-1 зі своєю заводською командою і активно беручи участь в Formula-E, Renault демонструє, що вважає автоспорт важливим фактором розвитку інновацій та розширення пізнаваності марки.