Інформація про гальмівну систему

ГАЛЬМОВА СИСТЕМА ЗАБЕЗПЕЧУЄ УПОВІЛЬНЕННЯ, ЗУПИНКУ Й УТРИМУВАННЯ АВТОМОБІЛЯ В НЕРУХОМОМУ СТАНІ. ЦЕ ВАЖЛИВИЙ КОМПОНЕНТ, ЯКИЙ, РАЗОМ ІЗ АМОРТИЗАТОРАМИ Й ШИНАМИ, УТВОРЮЄ ТАК ЗВАНИЙ "ТРИКУТНИК БЕЗПЕКИ"

ЧИ ЗНАЄТЕ ВИ?

Термін експлуатації гальмових колодок залежить від типу автомобіля, умов його експлуатації а також від типів доріг. Зношення дисків і колодок компенсується зниженням рівня гальмової рідини в баку, що забезпечує ефективну висоту гальмової педалі. Ось чому гальмову рідину не слід доливати, коли рівень в бачку сягає найнижчої позначки, без заміни всіх колодок та дисків (крім випадків крайньої необхідності).

Гальмова рідин

Гальмова рідина використовується для передачі механічного зусилля, що прикладається до педалі гальма, на гальмові поршні. Тиск гальмової рідини забезпечує переміщення гідравлічних поршнів, які в свою чергу, приводять в дію гальмові колодки, притискаючи їх до дисків, або переміщують барабанні колодки. Перебуваючи в закритому контурі, гальмова рідина має бути нестискуваною, щоб уникнути нагрівання під час гальмування (тобто не досягти точки кипіння).

Ця рідина також поглинає воду, тобто вбирає вологу із повітря. Кількість води в гальмовій рідині має становити не більше 3.5%.

Електронні помічники

Renault пропонує додатковий набір коригувальних механізмів, встановлених як стандартне або опційне обладнання залежно від класу автомобіля. Ці системи допомоги під час керування забезпечують оптимальне гальмування та кращу здатність підтримувати траєкторію руху, особливо у складних ситуаціях (надлишкова або недостатня реакція автомобіля на поворот керма, недостатнє зчеплення коліс із дорогою через дощ, сніг, лід тощо). Ефективність цих механізмів залежить від компонентів гальмової системи, які мають завжди бути у належному робочому стані.

ABS (Анти блокувальна гальмова система):

забезпечує зчеплення коліс з дорогою. Система ABS запобігає блокуванню коліс у випадку раптового гальмування. Отже, вона дозволяє водієві контролювати траєкторію руху автомобіля в будь-якій ситуації. Для забезпечення більшої ефективності, автомобілі оснащені не тільки системою ABS, а й системою електронного розподілу гальмового зусилля між передніми й задніми колесами: EBD.

EBD (Система електронного розподілу гальмового зусилля):визначає зусилля гальмування кожного з задніх коліс відповідно до навантаження на передні колеса. Система EBD розподіляє гальмівне зусилля, враховуючи навантаження автомобіля та умови гальмування.

EBA (Система допомоги при аварійному гальмуванні): зменшує гальмовий шлях. У поєднанні з системою ABS цей механізм виявляє наявність аварійної ситуації та допомагає водію контролювати процес гальмування. Використання всього потенціалу гальмової системи в аварійних ситуаціях дозволяє зменшити гальмовий шлях автомобіля. У подібних ситуаціях 70% водіїв не використовують потенціал гальмової системи повністю.

ESP (Електронна система динамічної стабілізації): контролює курсову стійкість руху автомобіля. Система ESP допомагає водію стабільно дотримуватися правильної траєкторії руху. У разі втрати керування, або занесення коліс, система ESP активується та контролює процес гальмування за рахунок перерозподілу гальмового зусилля одного чи більше коліс для відновлення правильної траєкторії руху автомобіля.

 

Якщо Ви помітили одну з цих ознак, якнайшвидше зверніться до сервісного центру Renault. Для збереження гальмової системи Вашого автомобіля в доброму стані необхідно проводити її регулярну й повну перевірку, щоб мати змогу швидко виявити джерело несправності й виправити її. Перевірку й технічне обслуговування гальм мають проводити представники сервісного центру Renault. 

ЗАМІНА КОМПОНЕНТІВ ГАЛЬМОВОЇ СИСТЕМИ

Гальмові колодки

Гальмові колодки зношуються через тертя, яке виникає під час гальмування. Тому вони потребують регулярної перевірки й заміни, перш ніж зношення фрикційного матеріалу досягне гранично допустимого значення (товщини ~2 мм). В іншому випадку, гальмові диски може бути пошкоджено.

Гальмові диски

Як і колодки, гальмові диски необхідно регулярно перевіряти й замінювати, перш ніж зношення фрикційного матеріалу досягне та/або перевищить гранично допустиме значення зношення дисків гальмової системи Вашого автомобіля. Якщо диск зносився, колодки перестають тиснути на нього з достатньою силою для забезпечення оптимального гальмування.

Гальмова рідина

Для забезпечення максимальної ефективності гальм необхідно регулярно замінювати гальмову рідину – через кожні 90 000 км або через кожні 3 роки (в залежності від того, що наступить раніше) відповідно до інтервалів, вказаних у сервісній книжці Renault.

Гальмова система – це найголовніший компонент системи активної безпеки Вашого автомобіля. Основними елементами гальмової системи є: колодки, диски, барабани і гальмова рідина, які взаємодіють між собою. Якщо хоча б один із цих компонентів виходить з ладу, ефективність гальмової системи знижується.

Гальмові колодки

Гальмові колодки відносяться до компонентів активної безпеки. Вони перебувають у постійному контакті з гальмовими дисками (барабанами), на які вони діють з метою зупинки автомобіля. Під час гальмування температура колодок може сягати понад 800С. Тому якість гальмових колодок має дуже важливе значення.

Принцип їх роботи дуже простий: при натисканні педалі гальма металевий диск, виготовлений з чавуну та встановлений на колесі, затискається двома гальмовими колодками, розташованими в супортах гальма. Дискові гальма є найефективнішими з усіх існуючих. Вони здатні краще відводити тепло і мають надзвичайну стійкість до зношення, тим самим забезпечуючи збільшене гальмове зусилля. Існує два типи гальмових дисків: суцільні та вентильовані. Останні забезпечують краще охолодження гальм.

Гальмові диски – це деталі, що піддаються зношенню. Саме тому необхідно регулярно перевіряти їх товщину та загальний стан поверхні. В середньому заміна гальмових дисків має збігатися з другою або третьою заміною гальмових колодок.

ВИЯВЛЕННЯ ОЗНАК ЗНОШЕННЯ ГАЛЬМ

Гальмові колодки й диски, в процесі експлуатації автомобіля, зношуються. Ми дамо Вам декілька порад щодо того, як виявити ознаки зношення й порушення в гальмовій системі Вашого автомобіля.

Розбалансування педалі

Ви відчуваєте вібрацію педалі гальма, її хід став занадто жорстким або вільним. Причиною може бути несправність підсилювача гальм, гальмової магістралі, гідравлічного ланцюга, колісних гальмових циліндрів або супортів гальм.

Блокування гальм

Гальма блокуються під час гальмування? Це свідчить про наявність проблем із дисками, барабанами, фрикційною гальмовою накладкою, а також може свідчити про незатягнену чи пошкоджену деталь гальмової системи.

Збільшення гальмівного шляху

Автомобілю необхідна довша дистанція для здійснення повної зупинки? Чи ще гірше – гальмову педаль заклинило? Це свідчить про несправність гальмової системи. Погане зчеплення з дорогою. Автомобіль відхиляється в бік під час гальмування? Можливо сталося затиснення колісного циліндра чи супорта, або спустилася шина.

ОБИРАЙТЕ СЕРВІСНИЙ ЦЕНТР RENAULT ДЛЯ ПРОВЕДЕННЯ ТЕХНІЧНОГО ОБСЛУГОВУВАННЯ ГАЛЬМОВОЇ СИСТЕМИ ВАШОГО АВТОМОБІЛЯ

Належне обслуговування гальмової системи є запорукою повного контролю над автомобілем у будь-яких умовах. Сервісний центр Renault має всі відповідні засоби для технічного обслуговування Вашого автомобіля і у випадку заміни гарантує:

-  Використання оригінальних запчастин Renault;

-  Гарантія Renault на запчастини та роботи із їх заміни;

-  Кваліфіковані механіки Renault. Щороку персонал проходить відповідні атестації;

-  Спеціальні інструменти й обладнання Renault;

-  Збереження початкової вартості автомобіля: оригінальні запчастини відповідають всім вимогам, їх було ретельно протестовано на відповідність в лабораторіях та випробувальних  центрах Renault. Більш того, вони повністю відповідають технічним особливостями кожного автомобіля, а якість матеріалу, який використовується для їх виготовлення, забезпечить надійність та тривалий термін служби;

-  Мобільні рішення в процесі технічного обслуговування Вашого автомобіля.

 

В період із 1 квітня до 31 травня в дилерській мережі Renault діють спеціальні акційні умови на діагностику та ремонт гальмової системи, в тому числі.

Нижче наведені приклади акційних цін на деталі гальмової системи. Спеціальні ціни на запчастини поширюються на всі моделі Renault. Отримайте пропозицію на Вашу модель у найближчого дилера Renault

Назва деталі

Модель

Акційна ціна, грн із пдв, від

Регулярна рекомендована ціна, грн із пдв

Колодки гальмові передні

LOGAN

585

750

Колодки гальмові передні

KANGOO

723

850

Колодки гальмові передні

TRAFIC

880

1 100

Колодки гальмові передні

MEGANE II

1 105

1 300

Колодки гальмові передні

DUSTER

825

1 100

Колодки гальмові передні

FLUENCE/MEGANE III

1 040

1 300

Диски гальмові передні

LOGAN (пара)

1 400

1 750

Диски гальмові передні

KANGOO (пара)

1 758

1 850

Диски гальмові передні

TRAFIC (шт)

1 520

1 600

Диски гальмові передні

MEGANE II (пара)

1 758

1 850

Диски гальмові передні

DUSTER (пара)

2 518

2 650

Диски гальмові передні

FLUENCE/MEGANE III (пара)

2 090

2 200

Як вибрати літні шини

Як вибрати літню шину?

При виборі літніх шин необхідно орієнтуватися на манеру їзди, клас автомобіля та інформацію про рекомендований типорозмір, у тому числі індекси, що зазначені в документації до автомобіля.
Тривалість строку служби шин залежить від багатьох факторів.Усунення зазначених нижче факторів продовжує строк експлуатації літніх шин і забезпечує безпечний рух:

 - Агресивне керування автомобілем (різке прискорення, пробуксовки, заноси)

 - Перевищення індексу навантаження і/або швидкості

 - Некоректний тиск у шинах

 - Порушення правил демонтажу та монтажу шин

 - Дисбаланс коліс у зборі

 - Несправний технічний стан автомобіля

 - Несвоєчасна сезонна зміна шин

 - Специфіка дорожнього покриття (гравій, щебінь, польові дороги)

 - Порушення правил зберігання шин.

Рекомендації щодо зберігання шин у міжсезоння

 - Уникати потрапляння прямих сонячних променів

 - Рекомендується зберігати при температурі від 0 до 25 OC з вологістю повітря 6о %

 - Перед зберіганням зимові шини рекомендується помити  від дорожніх реагентів

 - Уникати контакту шин із хімічними речовинами (бензин, мастило)

 - Не зберігати  на шинах важкі речі

 - Шини без дисків – зберігати вертикально, бажано перевертати кожні 4 тижні.

 - Шини у зборі – зберігати у стопці, ні в якому разі не зберігати вертикально.чені в документації до автомобіля.

Автовиробники розміщують цю інформацію в сервісній книжці, на кришці бензобаку або на водійських дверях.  Вибір шин з індексами швидкості та навантаження, що не відповідає Вашому стилю керування, призводить до передчасного зносу шин.

У лінійці шин Nokian Tyres Ви зможете знайти те, що підійде саме Вам.

Індекс швидкості означає максимальну швидкість руху, яку здатна витримати шина. Експлуатація шини з більшою швидкістю не допускається, інакше шина може зіпсуватися або розбортуватися. Під час використання шини рекомендується обмежувати швидкість на 10-15% нижче вказаного індексу швидкості. Це збереже шини від надмірного зносу.

Під поняттям «індекс навантаження» мається на увазі максимальне навантаження, яке здатна витримати одна шина при швидкості зазначеній відповідним індексом, а також при певному тиску повітря в шині. Не варто їздити з навантаженням вище 85-90% вказаного в індексі. Дотримуйтесь рекомендованого навантаження на шину і це виключить ризик передчасного та нерівномірного зносу.

Як збільшити строк служби літніх шин?
Тривалість строку служби шин залежить від багатьох факторів.Усунення зазначених нижче факторів продовжує строк експлуатації літніх шин і забезпечує безпечний рух:

 - Агресивне керування автомобілем (різке прискорення, пробуксовки, заноси)

 - Перевищення індексу навантаження і/або швидкості

 - Некоректний тиск у шинах

 - Порушення правил демонтажу та монтажу шин

 - Дисбаланс коліс у зборі

 - Несправний технічний стан автомобіля

 - Несвоєчасна сезонна зміна шин

 - Специфіка дорожнього покриття (гравій, щебінь, польові дороги)

 - Порушення правил зберігання шин.

Рекомендації щодо зберігання шин у міжсезоння

 - Уникати потрапляння прямих сонячних променів

 - Рекомендується зберігати при температурі від 0 до 25 OC з вологістю повітря 6о %

 - Перед зберіганням зимові шини рекомендується помити  від дорожніх реагентів

 - Уникати контакту шин із хімічними речовинами (бензин, мастило)

 - Не зберігати  на шинах важкі речі

 - Шини без дисків – зберігати вертикально, бажано перевертати кожні 4 тижні.

 - Шини у зборі – зберігати у стопці, ні в якому разі не зберігати вертикально.

Новинка 2016 року Nokian Hakka Green 2 – бездоганна надійність і наднизький опір коченню. Передові технології застосовані у Nokian Hakka Green 2:

Частинки силіки в гумовій суміші протектора утворюють щільну сітку, яка адаптується до зовнішніх умов, підвищуючи зчеплення на мокрій дорозі та комфорт керування.

Ефект Коанда (Nokian Tyres Coanda)

Шашки протектора в плечовій зоні мають округлу форму. Таке виконання дозволяє використовувати ефект Коанда: рідина при проходженні вздовж округлої поверхні продовжує текти в напрямку поверхні. Це дозволяє прискорити рух води в канавках. У результаті шина Hakka Green 2 ефективніше відводить воду та запобігає ризику аквапланування.

Гумова суміш Nokian Hakka Green Hybrid

Гумова суміш Nokian Hakka Green Hybrid – це ключовий елемент безпеки нової шини, що має підвищену зносостійкість та екологічність. 

Напівкруглі поглиблення (Silent Groove Design)

Використовуються для зниження шуму всередині та зовні автомобіля. Напівкруглі порожнини на поздовжніх ребрах знижують опір повітря, при цьому зменшується споживання пального та збільшується пробіг.

Міцна конструкція сталевого брекера

Міцний сталевий брекер шини Nokian Hakka Green 2 складається зі сталевого дроту, покритого латунню. Завдяки такому виконанню, міцність сталевого дроту збільшена більш ніж на 15 %. Брекер став міцнішим і пружнішим – це додає шині більше стабільності при маневруванні.

Технологія безшумних канавок Silent Groove. Більше комфорту в керуванні. На стінках поперечних ребер розташовані поглиблення у вигляді півсфер, подібні до виїмок на м'ячі для гольфу. Це забезпечує додатковий комфорт керування. Завдяки оптимізації аеродинамічних потоків ця інновація знижує рівень шуму. Зменшення опору повітрю також знижує нагрівання шини, що, у свою чергу, підвищує її зносостійкість

Щоб водій міг стежити за рівнем зносу шин, фахівці Nokian Tyres застосували дві геніальні у своїй простоті інновації: індикатор залишкової глибини протектора та індикатор аквапланування.

Індикатор залишкової глибини протектора (Driving Safety Indicator, DSI) розташований на центральному ребрі протектора шини. Він показує залишкову глибину протектора в міліметрах. У процесі експлуатації на протекторі залишається все менше цифр. Поруч з DSI розташованийіндикатор аквапланування у вигляді краплі. Символ краплі зникає при залишковій глибині протектора менш ніж 4 мм.

Широкий вибір доступних типорозмірів для комфортної Nokian Hakka Green 2 дозволяє підібрати шини від 13 до 16 дюймів для автомобілів невеликого і середнього розміру. Більшість типорозмірів мають індекс швидкості T (190 км/год) та H (210 км/год).

Як підготувати авто до зимового сезону?

Іноді водії помилково стверджують, що підготовка авто до зимового сезону полягає тільки в заміні шин і заміні антифризу, але це не зовсім так.

Процес підготовки полягає ще з кількох елементів, недотримання яких може призвести до плачевних наслідків.

Найкраще звернутися на офіційне СТО  та провести сезонну діагностику і технічне обслуговування. https://www.renault.ua/dealers.html

1. Акумулятор

Акумулятор, що сів – найчастіше виступає джерелом проблем в зимовий час. Переконайтеся, що він заряджений, прочистіть клеми і перевірте, чи щільно на них сидять контакти. Якщо акумулятор обслуговується, то перевірте рівень електроліту, при необхідності долийте дистильованої води і обов'язково підзарядіть зарядним пристроєм.

Увага! Заливати слід тільки дистильовану воду, інакше ви зіпсуєте свою батарею. Зарядку акумулятора можна перевірити спеціальним тестером. Перевірка проводиться після годинного простою з моменту виключення двигуна і джерел споживання. Якщо акумулятор не тримає зарядку, замініть його.

Також необхідно перед зимою обробити спеціальним захисним мастилом всі дроти і роз'єми, які можуть постраждати від дорожньої солі.

Деталі на http://parts.renault.ua/

2. Склоочисники

Взимку, Вам доведеться набагато частіше користуватися щітками склоочисників. Тому, заздалегідь подбайте про їх купівлю. Хороший стан гуми склоочисників також не повинен викликати сумніву, але, якщо все-таки викликав, не полінуйтеся їх поміняти (краще міняти їх на початку кожної зими). У бачок склоомивача повинна бути залита спеціальна рідина, інакше можна пошкодити бачок, шланги або навіть сам насос. Переконайтеся, що форсунки омивача не забиті і правильно відрегульовані.

Деталі на http://parts.renault.ua/

3. Система охолодження

Охолоджуюча рідина не повинна викликати сумнівів. Якщо Ви забули, коли востаннє перевіряли рівень рідини, то перед зимою це потрібно зробити. Щільність антифризу Ви можете заміряти ареометром і за графічною шкалою умовно дізнатися, яку температуру зможе витримати антифриз. Якщо колір антифризу – темно-рудий, його негайно потрібно замінити, оскільки це вказує на те, що в системі охолодження почався процес кородування. Перевірте, чи немає підтікань з-під патрубків і ущільнень. Якщо патрубки дуже старі їх доцільно замінити. Так ви збережете нерви та гроші на покупку нового антифризу. Крім екстрених випадків, ніколи не заливайте в систему охолодження звичайну воду. Так Ви погіршує «пакет» присадок і змащувальні властивості антифризу. Найкраще використовувати антифриз на основі етиленгліколю, так як він, на відміну від води, при замерзанні не сильно розширюється, і при цьому не перетворюється в лід, а лише дуже сильно загусає, тим самим, оберігаючи елементи системи охолодження від розривів. Наполегливо рекомендуємо використовувати спеціальні охолоджуючі рідини (антифризи) протягом усього року, а не тільки взимку.

4. Ремені приводу допоміжних агрегатів.

Перевірте, чи немає пошкоджень ременів (тріщин, відшарувань, надривів, слідів мастила), перевірте і відрегулюйте натяг ременя генератора, а при необхідності замініть.

5. Стартер і генератор

Якщо ви давно не робили ревізію генератора і стартера та проїхали більше 100 000 км, то перед зимою необхідно обслужити ці два дуже важливих вузла автомобіля. Ревізія втулок, підшипників, їх змащування і заміна зношених щіток допоможуть вам без зайвих проблем пережити холодну пору.

6. Система запалювання

Несправності системи запалювання, які влітку усуваються на раз-два, в зимові холоди можуть доставити вам не мало неприємних моментів. Тому, при підготовці автомобіля до зими, на них слід звернути особливу увагу. Перш за все, рекомендуємо почати ревізію системи запалювання зі свічок і котушок запалювання. Навіть якщо вам здається, що свічки ще нормально працюють, але ресурс їх вже закінчується, радимо все-таки замінити їх на нові.

7. Паливна система

Ще однією важливою складовою підготовки автомобіля до зими є профілактика паливної системи двигуна. Бажано виконати такі операції, як очищення дросельної заслінки й клапана холостого ходу, промивку форсунок інжектора та заміну паливного фільтра.

8. Підвіска

Напередодні зими слід упевнитися й в справності підвіски. Від ефективності роботи амортизаторів багато в чому залежать зчіпні властивості при русі по сніжному покриву та крижаному покриттю. Як правило, амортизатори виходять з ладу поступово, і водій помічає їх несправність вже по факту поломки. Якщо ці вузли не працюють або сильно зносилися, про гарну стійкість, керованості автомобіля і гальмівні властивості системи можна забути. Тож краще заздалегідь заїхати в офіційний сервісний центр, щоб переглянути амортизатори. Також особливу увагу слід звернути на гумові захисні чохли амортизаторів, рульових тяг, тощо. На них не повинно бути тріщин і пошкоджень, якщо такі є - обов'язково замініть їх, щоб уникнути дорогої заміни вузлів, які ними захищені.

Деталі на https://www.renault.ua/vehicles/offers.html

9. Рульове управління

Рульове управління необхідно перевірити на наявність люфтів і стуків. Якщо вони значні, не слід випробовувати долю - краще їх усунути.

Перед зимовим періодом після зміни шин на зимові обов'язково перевірте кути установки коліс і при необхідності зробіть розвал-сходження. Інакше при русі машину може «тягнути» в сторону, а новеньку гуму можна зіпсувати буквально через дві-три тисячі кілометрів.

Деталі на https://www.renault.ua/vehicles/offers.html

10. Гальмівна система

На слизькій дорозі особливо важливо, щоб проблем з надійністю гальм не виникало. Якщо у вас зношені гальмівні колодки, то не полінуйтеся і замініть їх, щоб вони встигли притертися до дисків і барабанів (приблизно 300-500 км. пробігу). До того ж нові колодки значно ефективніше старих. Пам'ятайте, що саме різниця гальмівних моментів коліс є основною причиною заносу.

Перед зимою рекомендується виконати обслуговування гальмівних супортів: почистити гальмівні циліндри і змастити направляючі супортів. При цьому потрібно обов'язково звернути увагу на стан пильників гальмівних циліндрів. Якщо на них з'явилися тріщини або сліди підтікання гальмової рідини, то, найімовірніше, у них зношені манжети, і при низьких температурах вони можуть потекти (відбудеться стиснення металу на морозі).

Необхідно звернути серйозну увагу і на гальмівні шланги - з часом вони втрачають свою еластичність і розтріскуються, а при низьких температурах можуть лопнути. Тому при наявності навіть мікроскопічних тріщин їх краще замінити.

Якщо ви задалися питанням, як підготувати машину до зими, то обов'язково поміняйте гальмівну рідину. Не забувайте, що гальмівну рідину треба повністю міняти раз на два роки, і економити на гальмівній системі завжди собі дорожче.

Деталі на https://www.renault.ua/vehicles/offers.html

11. Шини

Взагалі, зимові шини - найпринциповіше питання всієї підготовки. За загальноприйнятою думкою, мати два комплекти шин - зимові і літні - безпечніше і, як не дивно, економніше, ніж цілий рік їздити на всесезонних. Бажано, щоб висота протектора була не менше 4 мм. Підвищіть тиск в шинах на 0.2 бар в порівнянні з літнім тиском і переконайтеся, що він однаковий в усіх колесах. Широко поширена помилкова думка, що зимова гума гарна тільки на снігу. Насправді головна відмінність між літніми та зимовими шинами полягає в ступені м'якості самої гуми. Зимова гума істотно м'якше, ніж літня. Починаючи з + 7 ° С і нижче літня гума твердіє і значно гірше зчіплюється навіть з сухим дорожнім покриттям.

12. Кузов

А зараз про найдорожче. Як відомо, найдорожча частина машини - кузов, який вимагає особливої ​​уваги. Він постійно перебуває під впливом атмосфери, а взимку додасться ще і сіль. Перед зимою обов'язково вимийте автомобіль і покрийте поверхню кузова воском або мастикою. Обов'язково встановіть бризковики і підкрилки, особливо на автомобілях з переднім приводом. Якщо цього не зробити, то пісок, немов наждак, очистить від грунтовки і фарби днище, пороги та нижні краї дверей.

13. Багажне відділення

З тих речей, які обов'язково повинні взимку перебувати в вашому багажнику, це щітка зі скребком для снігу. Не зайвим буде мати також лопату, буксирувальний трос та трапи проти ковзання. Деталі на http://acc.renault.ua/

14. Догляд за автомобілем в зимовий період

Перше, що потрібно зробити ще восени - придбати гумові килимки з бортиками, що не дозволять заноситься на взутті води та бруду, а також снігу зволожувати і бруднити основне покриття підлоги кузова. Взимку вони захистять підлоговий килимок від води і талого снігу, який Ви обов'язково занесете в машину. Перед зимовим періодом рекомендуємо протерти ганчіркою з силіконовою змазкою кромки і ущільнювачі дверних прорізів, змастити замки дверей і багажника. Якщо цього не зробити, то взимку Ви можете їх не відкрити. Якщо ущільнювачі пошкоджені або порвані - замініть їх, щоб в салоні було тепліше. Ні в якому разі не рекомендується робити хімчистку салону взимку, інакше до самої весни ви будете їздити з запітнілими вікнами.

Експлуатуючи автомобіль взимку, потрібно залишити звичку затягувати ручне гальмо при зупинці або стоянці. Це важливо для всіх автомобілів, тому що потрапляння води або снігу під час хуртовини всередину барабанів задніх коліс під час нетривалої стоянки може приморозити колодки до барабанів, і задні колеса будуть заблоковані.

Пам'ятайте:

справний і добре підготовлений до зимових умов експлуатації автомобіль віддячить вам надійною роботою і не підведе навіть у найлютіші морози.

Рекомендації з використання шин від Nokian

- Міняти шини на автомобілі необхідно, коли середньодобова температура досягає +7 градусів

- Мінімальна глибина протектора для безпечного руху взимку повинна бути не менше 4 мм, влітку - 3 мм.

- На передчасне зношування шин найбільший вплив має агресивний стиль їзди. Також, щоб уникнути передчасного зносу, необхідно регулярноперевіряти кути установки коліс (розвал/сходження), стан колісних дисків, підвіски, а також перевіряти тиск в шинах хоча б раз на два тижні.Несвоєчасне сезонне «перевзування» також сприяє передчасному зносу.

- При будь-якому, навіть незначному пошкодженні шин, необхідно звернутися до фахівця для огляду. При діагностиці пошкодження шини,ОБОВ'ЯЗКОВО, потрібно демонтувати  її з диска, оскільки в іншому випадку неможливо оцінити характер і масштаб цього пошкодження зсередини.

Водіння влітку – поради від Goodyear

Водіння влітку – поради від Goodyear

Замініть зимові шини на літні

Якщо в холодну пору ви використовуєте зимові шини, поміняйте їх на літні, щойно температура остаточно перевищить 10 °C. Якісні літні шини покращать характеристики вашого автомобіля на вологих і сухих дорогах.

Не піддавайтеся спокусі одночасно використовувати літні та зимові шини, бо це значно погіршує керованість автомобіля.

Перевірте тиск у шинах

Влітку тиск у шинах падає вдвічі швидше, ніж взимку. Водіння на шинах з низьким тиском призводить до зростання кількості тепла, що утворюється під час кочення, а це відповідно збільшує витрати палива. Майте за звичку частіше перевіряти тиск у шинах за теплої погоди.

Перевірте глибину протектора

Глибина протектора має складати не менше 1,6 мм (мінімум, що встановлений законом)

Чи можна їздити на зимових шинах влітку?

Якщо з літніми шинами взимку все зрозуміло, то зворотне питання здається не таким вже й безглуздим. Дійсно, чому б не «доїздити» на зимових шинах влітку і не зекономити на новому комплекті літніх? Відповідь проста: склад суміші для зимових шин розроблено для ефективної роботи за низьких температур, зазвичай, не вище +10˚С.  При зростанні температури гума втрачає свої якості та припиняє забезпечувати зчеплення з асфальтом, який також нагрівається. Тому їздити на зимових шинах влітку так само небезпечно, як і на літніх взимку.

Як правильно зберігати зимові шини влітку?

По закінченні зимового сезону перш за все треба переконатися у тому, що цей комплект шин ще можна використовувати. Гума зберігає свої якості близько п’яти років, але тільки якщо дотримуватись оптимальних умов зберігання. Після заміни ретельно огляньте шини на наявність тріщин та «гуль», а також оцініть залишок протектора. Зазвичай, на шинах є спеціальні індикатори зношування, які стираються разом з протектором та вказують на  залишок ( для літніх шин  - це 1,6, для зимових –4 м). Якщо залишилось 4 і менше – час міняти шини на нові. Також варто пригадати, в якому році був придбаний комплект. Навіть за невеликих пробігів у шин є термін придатності, адже з часом якості гумової суміші втрачаються.

На дисках чи без?

Шини слугуватимуть довше, якщо зберігати їх на дисках зі звичним тиском. Варто запастися двома комплектами дисків – для зими та для літа. Шини на дисках і під тиском можна зберігати як горизонтально, склавши їх одна на одну, так і вертикально. Якщо ж такої можливості немає, треба постаратися забезпечити найкращі умови для зберігання. Вертикальний ряд (шини одна на одній) має складатися не більш ніж з чотирьох шин, раз на місяць бажано робити їх ротацію. Можна зберігати шини вертикально та час від часу прокручувати, аби не застоювались в одній точці контакту. Окрім того, шини, як на дисках, так і без них, мають бути розташовані на рівній поверхні, без вигинів, які можуть призвести до деформації. Краще за все складати шини на палети чи полиці.

Приміщення та умови

В першу чергу треба подбати про приміщення, де будуть зберігатися шини. На них не повинно потрапляти пряме сонячне світло, а коливання температур не має бути різким і знаходитись у межах від -5 до +25˚С, оптимальна відносна вологість – 60%. Важливо уникати контакту шин з агресивними рідинами (розчинниками, кислотами) і тримати їх подалі від джерел тепла (батарей, труб опалення та гарячого водопостачання, генераторів тощо). У середину шин не має потрапляти волога.

Центри зберігання шин

Важко забезпечити ідеальні умови для зберігання шин удома. Тому віднедавна шинні центри пропонують послуги по зберіганню зимових шин влітку, а літніх – взимку. Очищені від бруду, у спеціально обладнаному приміщенні з правильним мікрокліматом, шини не тільки спокійно чекатимуть наступного сезону, а й збережуть свої унікальні якості. Такі послуги пропонують автомобільні сервісні станції та спеціалізовані шинні центри, в тому числі авторизовані шинні центри Goodyear.

Порівняння літніх та всесезонних шин

Літні шини:

Літні шини  розроблено для досягнення оптимальних характеристик за температури вище 7 °C. В таких шинах зазвичай використовується м’яка гумова суміш, що забезпечує якісне зчеплення як на сухій, так і на вологій дорозі. Проте ця суміш робить літні шини менш придатними для зимових умов за температури нижче 7 °C.

Варто обрати літні шини, якщо:

• Ви хочете отримати від автомобіля максимальну керованість та ефективність у літній сезон.

• У вас є комплект зимових шин для холодних місяців.

Всесезонні шини:

Всесезонні шини – це розумний компроміс між характеристиками тільки літніх і тільки зимових шин. Їх цілком можна використовувати в регіонах з помірними зимами (легкі снігопади, температура рідко опускається нижче точки замерзання). Всесезонні шини Goodyear відповідають високим стандартам експлуатації у зимовий період, на них ставляться ті самі позначки, що і на зимові шини: «M+S» та символ «Сніжинка». Це означає, що їх дозволяється використовувати взимку там, де закон передбачає змінювати літні шини на зимові.

Варто обрати всесезонні шини, якщо:

• В вашому регіоні температура взимку не опускається нижче -5°C (якщо температура буває нижче, вам потрібно придбати зимові шини)

• Ви хочете використовувати одні і ті ж шини протягом року

• Вам немає де зберігати та встановлювати другий комплект шин

Що таке ремінь ГРМ і чому важливо слідкувати за його станом

 «В двигуні внутрішнього згорання будь-якого автомобіля  існують дві важливі деталі - це Колінчатий і Розподільчий вали.

* Розподільчий вал перетворює обертальні рухи в поступальний рух клапанів, які відкривають подачу свіжого повітря в циліндр двигуна і дають можливість виходу вихлопних газів.

* Колінчатий вал обертається через запалення палива в циліндрах двигуна. Спалахи палива перетворюють поступальний рух поршнів і шатунів в обертальний рух колінчатого валу з метою подальшої передачі обертального моменту через трансмісію на колеса автомобіля.

Обидва вали повинні працювати за завчасно встановленим синхронним режимом. Ремінь ГРМ (ремінь газорозподільчого механізму) виконує роль зв’язної ланки між валами і синхронізує їх. Порушення встановлення ременя ГРМ чи його послаблення можуть призвести до аварійного режиму роботи двигуна і дорогого ремонту. Відбувається так зване зміщення фаз ГРМ внаслідок чого клапани відкриваються невчасно. Вони упираються в поршні від циліндрів і це призводить до блокування колінчатого вала.

Ремінь ГРМ розрахований на  період експлуатації автомобіля і його необхідно міняти своєчасно. Виконання цих робіт вимагає спеціальних навичок, точного дотримання інструкцій і застосування спеціального інструмента. У випадку недотримання будь-якої з цих умов існує ризик передчасного виходу з ладу ременя ГРМ і руйнування двигуна.

Тільки офіційна дилерська мережа в повному обсязі володіє всіма можливостями і може гарантовано і якісно виконати заміну ременя ГРМ. Для цього у дилерів є все необхідне: спеціальний інструмент (його наявність перевірена «Рено Україна»); кваліфікований персонал і навички (досвідчені механіки пройшли навчання «Рено Україна»); необхідні інструкції (детальні технологічні карти передбачені програмним забезпеченням дилерського центра і їх наявність контролюється «Рено Україна»)».

Переваги оригінальних запчастин

Оригинальная запчасть Renault — это результат исследований и технологических инноваций производителя. Она была специально разработана для успешного  прохождения тестов на соответствие  техническим стандартам в лабораториях и испытательных  центрах Renault.

Детальніше

 

5 ПРИЧИН, ЩОБ ВИБРАТИ ОРИГІНАЛЬНІ ЗАПАСНІ ЧАСТИНИ RENAULT

1. БЕЗПЕКА

Кожен рік проводяться більше 400 реальних і тисячі модельованих на комп'ютері краш-тестів з метою випробувати робочі характеристики запчастин, їх міцність і гнучкість, щоб підвищити активну і пасивну безпеку автомобілів Renault.

2. ДОВКІЛЛЯ

Renault веде постійну роботу над впровадженням вторинних або спеціально відібраних через можливість їх повторного використання матеріалів у процесі виготовлення деталей.

3. ІННОВАЦІЇ

Renault реєструє більше 700 патентів на рік і продовжує бути на піку технологій, обладнуючи свої автомобілі новітніми матеріалами і застосовуючи самі передові промислові технології.

4. ЯКІСТЬ

600 інженерів і технічних фахівців уважно стежать за відбором матеріалів, за процесом виробництва і за проходженням випробувань для постійного поліпшення якості деталей.

5. ДИЗАЙН

Кожна деталь має саме ту ідеальну форму, яка дозволяє гарантувати високі аеродинамічні якості, мінімальний строк монтажу під час ремонтних робіт і гармонійність у всьому.

Економне водіння з системою ECO MODE

Звички водіння змінюються – це факт. Завдяки засобам масової інформації, виробникам та регулюючим органам, концепція еко-водіння стає все більш актуальною. Більш розслаблений стиль водіння, менше викидів в атмосферу, нижчі витрати палива: аргументів на користь еко-водіння безліч. Результати говорять самі за себе: еко-водіння допоможе зекономити від 10 до 20% палива! Фактичні витрати палива залежать від умов експлуатації автомобіля, обладнання, що використовується, та стилю водіння.Якщо в автомобілі встановлено систему Driving Eco2, витрати палива та рівень викидів СО2 можна скоротити на 25% (в залежності від умов та стилю водіння). 

Інноваційні технології дають водію більше контролю над витратами палива та рівнем викидів СО2. На панелі приладів відображається вся потрібна інформація, індикатор підкаже найкращий момент для зміни передачі, а система оцінить ваш стиль водіння (зелений, жовтий чи оранжевий).

При активації системи Eco Mode, налаштування двигуна оптимізуються для більш стриманої та економної їзди: адаптується розгінна динаміка, крутний момент та потужність автомобіля, а також оптимізується робота системи кондиціонування та обігріву салону. Рух стає більш плавним і автомобіль прискорюється менш динамічно, що в результаті дозволяє заощадити паливо.

Як я можу навчитися «еко-водінню»?

Необхідно дотримуватися кількох простих правил:

1. Перемикайте передачі у потрібний момент та частіше ніж зазвичай звертайте увагу на тахометр:

 • Перемикайтеся на вищу передачу, починаючи з 2000 об/хв для дизельних двигунів і починаючи з 2400 об/хв  для бензинових двигунів;
 • Переходьте на нижчу передачу, якщо оберти опускаються нижче за 1000 об/хв;
 • При сталій швидкості або при незначному прискоренні використовуйте найбільш високу  передачу, наскільки це можливо.

2. Обирайте плавне водіння:

 • Прогнозуйте завантаженість руху двигуна для гальмування, перемикаючись на нижчі передачі, і якомога раніше гальмуйте за допомогою педалі гальм;

 • На швидкості понад 50 км/год намагайтеся підтримувати рівномірну швидкість.

3. Контролюйте прискорення та швидкість:

 • Для швидкого досягнення 5-ї передачі, розганяйтеся динамічно до 50 км/год  перемикаючи передачі;
 • На швидкості більше 50 км/год утримуйтеся від прискорень та обмежуйте швидкість.

4. Правильно поводьтеся на підйомах та спусках:

 • На спуску підтримуйте швидкість руху;
 • На підйомах уповільнюйтесь, не створюючи перешкод дорожньому руху.

5. Використовуйте двигун свідомо:

 • Вимикайте двигун через 30 с після зупинки;
 • Стежте за тим, щоб двигун не працював на малих обертах (для підвищення  температури) перед початком руху і навіть зимою.

6. Оптимізуйте використання автомобіля:

 • Використовуйте систему кондиціонування тільки за необхідності;
 • Обмежуйте різницю між зовнішньою температурою і температурою в салоні до 5С° (окрім  дуже холодних погодних умов);
 • Щомісяця перевіряйте тиск у шинах;
 • Не возіть в автомобілі зайвий вантаж.

Що таке пасивна безпека автомобіля

Що таке пасивна безпека автомобіля

Якщо системи активної безпеки створені задля запобігання аварійних ситуацій, то системи пасивної безпеки створені задля зменшення наслідків аварій.

Головною задачею систем пасивної безпеки є порятунок життя та зведення до мінімуму травмування водія, пасажирів та інших учасників дорожнього руху під час аварії.

Кузов

Кузов автомобіля розробляється таким чином, щоб під час зіткнення «зони деформації» зминались поглинаючи енергію удару, а «зона безпеки», у якій знаходяться пасажири, залишалася неушкодженою.

«Зони деформації» зменшують силу інерції,  що впливає на водія та пасажирів під час зіткнення, і у результаті пристебнуті пасками безпеки пасажири відчувають менше навантаження, що зменшує ймовірність їхнього травмування.

 

Як правило, моторний відсік та багажне відділення виконують основну функцію так званих «зон деформації» під час фронтальних зіткнень та ударів ззаду.

Моторний відсік виготовлений так, щоб двигун під час фронтального зіткнення не потрапляв у салон, а зміщувався вниз.

Задля уникнення травмування кермом, автомобілі оснащують травмобезпечною енергопоглинаючою складною рульовою колонкою. Також для уникнення травм ніг водія виробники встановлюють травмобезпечний педальний вузол.

Під час бокових ударів основними елементами, які «тримають удар», є середня стійка та двері, посилені додатковими елементами жорсткості. Стійка розсіює і розподіляє значну частину енергії удару на дах та поріг автомобіля, а двері поглинають остаточну її частину.

Ремені безпеки

Ремені безпеки є найбільш поширеною системою пасивної безпеки, яка береже пасажирів від інерційного переміщення тіла внаслідок зіткнення або різкого гальмування.

Ремені безпеки розрізняють за кількістю точок кріплення. Найпоширенішими є трьохточкові.

Ремені безпеки оснащуються переднатяжником, який призначений для завчасного запобігання інерційному переміщенню тіла людини

Подушки безпеки

Подушки безпеки призначені для запобігання ударів об елементи салону авто внаслідок зіткнення.

Подушки безпеки в залежності від розташування бувають: фронтальні, бокові, колінні, віконні (шторки).

Підголівники

Підголівники створені для запобігання травмуванню шийного хребця під час аварії.

Розрізняють активні та пасивні підголівники.

Активний підголівник під час зіткнення наближається до голови, що зменшує ймовірність травмування шийного хребця під час удару.

Активні підголівники можуть мати механічний, або електричний привід.

Все це працює до певної міри, про що необхідно завжди пам*ятати та намагатися дотримуватися безпечного водіння та не перевищувати