Наші запитання та відповіді (9)

Як здійснювати дзвінки за допомогою R-LINK 2?

·         Крок 1: Переконайтеся, що телефон правильно підключений до R-LINK 2. Щоб це зробити, перейдіть до розділу ‘Телефон’ у меню, натисніть ‘Налаштування’, перевірте чи увімкнений Bluetooth та чи відображений телефон у списку підключених пристроїв (значок телефону підкреслений червоним)

 

Примітка: Якщо у Вас виникли проблеми з підключенням телефону, ознайомтеся з пунктом "Я не можу підключити телефон до R-LINK 2" у розділі найпопулярніших питань.

 

·         Крок 2: Щоб почати дзвінок, перейдіть до меню телефону і натисніть на телефонну книгу. Ваші контакти автоматично імпортуються на Ваш екран R-LINK 2. Виберіть контакт, якому потрібно зателефонувати, і натисніть номер, щоб розпочати дзвінок.

 

Примітка: Якщо Ваш список контактів не відображається на екрані R-LINK 2, незважаючи на правильність завершення процесу підключення, перевірте на телефоні, чи Ваші контактні дані зберігаються у пам'яті телефону, а не в SIM-картці. Це необхідно для того, щоб контакти коректно відображались на екрані R-LINK 2.

Як програвати музику через Bluetooth в R-LINK 2?

·         Крок 1: Переконайтеся, що телефон правильно підключений до R-LINK 2. Щоб це зробити, перейдіть до розділу ‘Телефон’ у меню, натисніть ‘Налаштування’, перевірте чи увімкнений Bluetooth та чи відображений телефон у списку підключених пристроїв (значок мультимедіа підкреслений червоним)

 

Примітка: Якщо у Вас виникли проблеми з підключенням телефону, ознайомтеся з пунктом "Я не можу підключити телефон до R-LINK 2" у розділі найпопулярніших питань.

 

·         Крок 2: Після підключення телефону до системи R-LINK 2, перейдіть до мультимедійного меню та натисніть на носій медіа. Виберіть джерело звуку “Bluetooth” і оберіть музику на телефоні.

Я не можу зателефонувати з R-Link 2

·         Крок 1: Наявна проблема у підключенні телефону через Bluetooth. Щоб перевірити правильність такого підключення, перейдіть до розділу ‘Телефон’ у меню, натисніть ‘Налаштування’, перевірте чи увімкнений Bluetooth та чи відображений телефон у списку підключених пристроїв (значок телефону підкреслений червоним)

 

Примітка: Якщо у Вас виникли проблеми з підключенням телефону, ознайомтеся з пунктом "Я не можу підключити телефон до R-LINK 2" у розділі найпопулярніших питань.

 

·         Крок 2: Якщо телефон правильно підключений, але Ви все ще не можете здійснювати вихідні дзвінки, перевірте, чи Ваші контакти зберігаються безпосередньо в телефоні, а не у SIM-картці.

Для коректного відображення на екрані R-Link 2 Ваші контакти обов’язково повинні бути збережені в пам’яті телефону, а не SIM-карти.

 

Примітка. Якщо після цього все ще неможливо здійснювати вихідні дзвінки, це може бути специфічною проблемою сумісності, і ми пропонуємо Вам зателефонувати в службу підтримки клієнтів і вказати, що Ви вже виконали попередні дії, що значно прискорить подальшу перевірку.

Я не можу підключити телефон до R-LINK 2

·         Kрок 1: Якщо у вас виникли проблеми з підключенням телефону до R-LINK 2, слідуйте інструкціям з підключення, наведеним у спеціальних розділах (для iPhone, Android та Windows).

 

·         Крок 2: Якщо підключення телефону досі не відбулося, перевірте його сумісність з мультимедійною системою за допомогою онлайн-перевірки сумісності тут (додайте відповідне посилання)

Для такої перевірки необхідні такі дані:

o   Модель телефону та версії ОС

o   Версія програмного забезпечення R-LINK 2.

 

Окремі розділи щодо онлайн-перевірки сумісності пояснюють, де можна знайти дану інформацію.

 

·         Крок 3: Якщо Ви не отримали позитивний результат під час онлайн-перевірки сумісності або не можете знайти потрібні версії у списку:

 

o   Спробуйте оновити ОС Вашого телефону, якщо таке оновлення наявне.

o   Перевірте наявність оновлень для R-LINK 2 тут (додайте відповідне посилання на SW 19)

 

Оновлення програмного забезпечення телефону або системи R-LINK 2 дозволить усунути проблему підключення. У випадку якщо проблема досі присутня, зателефонуйте у службу підтримки клієнтів і вкажіть, що Ви вже виконали попередні дії, що значно прискорить подальшу перевірку.

Якщо Ви отримали позитивний результат під час онлайн-перевірки сумісності, це означає, що процес підключення має працювати коректно, і наявна більш специфічна проблема. Зателефонуйте у службу підтримки клієнтів і вкажіть, що Ви вже виконали попередні дії, що значно прискорить подальшу перевірку.

Чи є інтернет-підключення на моєму автомобілі?

Для чого потрібна активація інтернет-підключення?

Активація інтернет-підключення Вашого автомобіля дозволить Вам у повній мірі користуватися Вашими послугами, а саме:

o   Додатком Coyote Series для отримання інформації про аварії та закриті дороги у режимі реального часу, а також дозволить їздити з онлайн-допомогою більше 4 мільйонів користувачів Coyote у Європі.

o   Додатком TomTom Traffic для завантаження інформації щодо трафіку на Ваш навігатор у режимі реального часу. Інформація оновлюється кожні дві хвилини, а покриття розповсюджується на 99% європейських доріг.

o   Сервісом оновлення карт, які зберігають Ваші актуальні карти.

Дороги змінюються кожного року. Як приємний бонус, Ваші карти оновлюються безкоштовно впродовж трьох років з моменту придбання автомобіля.

Щоб дізнатися чи активовані Ваші підключені сервіси, зверніться до розділу найпопулярніших питань в пункт «Чи є інтернет-підключення на моєму автомобілі?»

Ви можете вимкнути/увімкнути обмін даними у розділі сервісів R-LINK 2: Головне меню / Сервіси / Налаштування / Обмін даними.

Примітка: Підключені сервіси (Coyote, TomTom Traffic і т.д.) потребують постійно увімкненого обміну даними для коректного функціонування.

Як налаштувати навігацію?

Щоб запустити навігацію з домашньої сторінки R-LINK 2, натисніть на «Меню», і потім “Навігація» і вкажіть «Пункт призначення».

Для того, щоб дістатися специфічного місця призначення, Вам потрібно ввести такі дані:

o   Країна

o   Місто або поштовий індекс

o   Вулиця

o   Номер

Підтвердіть введені дані і через декілька секунд Ваш навігатор запрацює.


Примітка: Ви можете знайти всі попередні та найближчі корисні пункти призначення (АЗС, паркінги тощо ...) у меню "Пункти призначення".

Як оновити мої карти?

Щоб виконати цей процес, вам знадобиться USB-накопичувач (порожній і ємністю 8G) і комп'ютер з доступом в Інтернет.

 

·         Крок 1: Створення цифрового «відбитку» Вашої системи – У Вашому автомобілі

Спершу, запустіть двигун у своєму автомобілі та увімкніть систему R-LINK 2. Потім вставте USB-накопичувач у USB-порт Вашого транспортного засобу та зачекайте 2 хвилини. Ви зробили цифровий «відбиток» Вашої системи.

 

·         Крок 2: Завантаження нових карт – На Вашому комп’ютері

Увімкніть комп’ютер, зайдіть до мережі Інтернет, безпосередньо у магазин R-LINK (якщо є потреба, у розділі найпопулярніших питань міститься пункт “Як отримати доступ до магазину R-LINK”). На цьому етапі не вставляйте Ваш USB-накопичувач.

Якщо оновлення доступні, на екрані магазину R-LINK відобразиться спливаюче вікно (примітка: якщо спливаюче вікно не відобразилось, Ваша карта може бути вже актуальною, але Ви все одно можете перевірити наявність нової карти в розділі оновлення). Оберіть елемент, який потрібно оновити, і натисніть на доступ до оновлень, а потім на оновлення.

На Вашому комп’ютері автоматично з’явиться вікно R-LINK 2 toolbox і в цей момент Вам потрібно вставити у комп’ютер USB-накопичувач. Список доступних оновлень для Вашого автомобіля буде відображений у R-LINK 2 toolbox. Натисніть на «Завантажити на USB-накопичувач».

(Примітка: залежно від розміру карт та швидкості Інтернету, завантаження займе деякий час). Після того, як завантаження завершено, Ви можете безпечно вилучити USB-накопичувач.

 

·         Крок 3: Завантаження нових карт у R-LINK 2 – У Вашому автомобілі  

Увімкніть двигун Вашого автомобіля та запустіть R-LINK 2.

Вставте USB-накопичувач та почекайте декілька секунд для того, щоб система R-LINK 2 його ідентифікувала.

Потім система R-LINK 2 автоматично запропонує Вам завантажити нові карти, які містяться на Вашому USB-накопичувачі.

Натисніть “OK” і процес завантаження розпочнеться.

Примітка: Не використовуйте систему R-LINK 2 і не допускайте виключення двигуна під час процесу завантаження.

Після завершення інсталяції Ви отримаєте повідомлення. Натисніть “OK” і Ваші карти будуть оновленими.

Можливість користуватися картами з’явиться одразу.

Як користуватися магазином R-LINK?

Магазин R-LINK дозволяє виконувати такі дії :

 

o   Перегляд каталогу доступних сервісів та додатків для Вашого автомобіля. Ви можете придбати або оновити додатки через відповідний розділ каталогу.

o   Ознайомлення з поточним статусом Ваших сервісів та додатків для розуміння того, які з них активні.

o   Оновлення карт та версій програмного забезпечення для подальшого використання актуальних карт. Ви можете зробити це у розділі оновлення.

o   Використання довідки, де є відповіді на найбільш поширені запитання та роз’яснення процедур.

Матеріали для завантаження

СЛУЖБА ПІДТРИМКИ КЛІЄНТІВ

Контактні дані

0 800 500 351

Робочий час – Понеділок – П’ятниця з 08 00 до 18 00

Щоб заощадити час, під час дзвінка майте з собою техпаспорт та запишіть версію програмного забезпечення вашої системи, яка найчастіше вказується на екрані параметрів

У вас є конкретне запитання?

Надішліть нам електронного листа на адресу : relation.client@renault.com