Наші запитання та відповіді (13)

Чому важливо оновлювати програмне забезпечення?

Оновлення програмного забезпечення системи R-LINK / R-LINK Evolution або Carminat TomTom є необхідним для забезпечення роботи навігаційних систем та підключених сервісів після 6 квітня 2019 року.

 

Системи R-LINK 2 та TomTom Live оновлювати не потрібно.

Як оновити систему R-LINK/R-LINK Evolution?

Ви можете безкоштовно оновити систему R-LINK/R-LINK Evolution на Renault EASY CONNECT.

Системи R-LINK 2 та TomTom Live оновлювати не потрібно.

 

 Для цього потрібно виконати наступні дії:

1/ Оберіть систему R-LINK Evolution;

2/ Введіть 17-значний серійний номер (VIN) Вашого транспортного засобу (наприклад, VF1RFA123ABC12345).

Примітка: Цей номер присутній у реєстраційному свідоцтві або в нижньому лівому куті вітрового скла вашого автомобіля.

 

3/ Завантажте файл оновлення на Ваш комп’ютер;

Примітка: Переконайтеся, що підключення до Інтернету є активним протягом всього процесу оновлення.

 

4/ Розархівуйте та скопіюйте файл оновлення на порожній USB-накопичувач (ємність: 8-32 GB, відформатована у FAT 32).

5/ Запустіть двигун і перевірте, чи увімкнена система R-LINK / R-LINK Evolution.

ВАЖЛИВОНе вимикайте систему R-LINK / R-LINK Evolution. Залиште двигун увімкненим протягом усього часу завантаження оновлення програмного забезпечення.

 

6/ Вставте USB-накопичувач у USB-порт Вашого транспортного засобу і дотримуйтесь інструкцій на екрані.  

Примітка: - Оновлення займе близько 15/20 хвилин.

Після завершення процессу оновлення, на екрані Вашої системи R-LINK / R-LINK Evolution може з’явитись повідомлення "Updating CanCoProcessor". У цьому випадку, необхідно зачекати декілька хвилин до повного перезапуску системи.  

 

Як дізнатися чи система R-LINK/R-LINK Evolution потребує оновлення?

Варіант 1:

Якщо Ваша система R-LINK / R-LINK Evolution потребує оновлення, Ви отримаєте повідомлення та/або email на Вашу електронну пошту, яку Ви зазначили раніше.

 

Варіант 2:

Ви маєте перевірити номер версії системи в налаштуваннях GPS.

У головному меню, натисніть кнопку "Система", потім "Статус та Інформація"

Якщо перші 5 цифр версії R-LINK / R-LINK Evolution нижчі за 11.344 .... (наприклад, 11.342.2681682-8046 або 11.335.2094591-7025 і т.д.), тоді система потребує оновлення.

 

Примітка: для додаткової інформації, зверніться у розділ з найпопулярнішими питаннями (пункт "Як оновити систему R-LINK/R-LINK Evolution").

 

Чи безкоштовне оновлення системи R-LINK/R-LINK Evolution?

Так, Ви можете завантажити оновлення системи R-LINK / R-LINK Evolution безкоштовно на сайті Renault EASY CONNECT. Натисніть ТУТ, щоб почати оновлення.

 

Примітка: Для додаткової інформації, зверніться до розділу найпопулярніших питань «Як оновити систему R-LINK/R-LINK Evolution».

Як здійснювати дзвінки за допомогою R-LINK Evolution?

  • Крок 1: Переконайтеся, що телефон правильно підключений до R-LINK Evolution. Щоб це зробити, перейдіть до розділу ‘Телефон’ у меню, натисніть ‘Налаштування’, а потім ‘Керування пристроями’. Переконайтеся, що телефон відображається у списку підключених пристроїв.

Примітка: Якщо у вас виникли проблеми з підключенням телефону, ознайомтеся з найпопулярнішими питаннями "Я не можу підключити телефон до R-LINK Evolution" у цьому ж розділі.

 

  • Крок 2: Щоб почати дзвінок, перейдіть до меню телефону і натисніть на телефонну книгу. Ваші контакти автоматично імпортуються на Ваш екран R-LINK Evolution. Виберіть контакт, якому потрібно зателефонувати, і натисніть номер, щоб розпочати дзвінок.

Примітка: Якщо Ваш список контактів не відображається на екрані R-LINK Evolution, незважаючи на правильність завершення процесу підключення, перевірте на телефоні, чи Ваші контактні дані зберігаються у пам'яті телефону, а не в SIM-картці. Це необхідно для того, щоб контакти коректно відображались на екрані R-LINK Evolution.

Як програвати музику через Bluetooth - R-LINK Evolution?

·         Крок 1: Переконайтеся, що телефон правильно підключений до R-LINK Evolution. Щоб зробити це, перейдіть до розділу «Телефон» у меню, натисніть «Налаштування», і потім на керування пристроями. Переконайтеся, що телефон відображається у списку підключених пристроїв

 

Примітка: Якщо у вас виникли проблеми з підключенням телефону, ознайомтеся з нашими поширеними запитаннями "Я не можу підключити телефон до R-LINK Evolution" у цьому ж розділі.

 

·         Крок 2: Після підключення телефону до системи R-LINK Evolution, перейдіть до мультимедійного меню та натисніть на носій медіа. Виберіть джерело звуку “Bluetooth” і оберіть музику на телефоні.

Я не можу зателефонувати з R-LINK Evolution

  • Крок 1: Переконайтеся, що телефон правильно підключений до R-LINK Evolution. Щоб зробити це, перейдіть до розділу «Телефон» у меню, натисніть «Налаштування», і потім на керування пристроями. Переконайтеся, що телефон відображається у списку підключених пристроїв

     

Примітка: Якщо у вас виникли проблеми з підключенням телефону, ознайомтеся з нашими поширеними запитаннями "Я не можу підключити телефон до R-LINK Evolution" у цьому ж розділі.

 

  • Крок 2: Якщо телефон правильно підключений, але Ви все ще не можете здійснювати вихідні дзвінки, перевірте, чи Ваші контакти зберігаються безпосередньо в телефоні, а не у SIM-картці.

Для коректного відображення Ваші контакти обов’язково повинні бути збережені в пам’яті телефону, а не SIM-карти.

 

Примітка. Якщо після цього все ще неможливо здійснювати вихідні дзвінки, це може бути специфічною проблемою сумісності, і ми пропонуємо Вам зателефонувати в службу підтримки клієнтів і вказати, що Ви вже виконали попередні дії, що значно прискорить подальшу перевірку.

Я не можу підключити телефон до R-LINK Evolution

·         Крок 1: Якщо у вас виникли проблеми з підключенням телефону до R-LINK Evolution, слідуйте спеціальним інструкціям з підключення, наведеним у цьому розділі (для iPhone, Android та Windows).

 

·         Крок 2: Якщо підключення телефону досі не відбулося, перевірте його сумісність з мультимедійною системою за допомогою онлайн-перевірки сумісності тут (додайте відповідне посилання)

Для такої перевірки необхідні такі дані:

o    Модель телефону та версії ОС

o    Версія програмного забезпечення R-LINK Evolution.

Окремі розділи щодо онлайн-перевірки сумісності пояснюють, де можна знайти дану інформацію.  

 

·         Крок 3: Якщо Ви не отримали позитивний результат під час онлайн-перевірки сумісності або не можете знайти потрібні версії у списку:

  • Спробуйте оновити ОС Вашого телефону, якщо таке оновлення наявне.
  • Перевірте наявність оновлень для R-LINK Evolution у R-LINK Store (додайте відповідне посилання на R-LINK Store/MY Renault)

Оновлення програмного забезпечення телефону або системи R-LINK Evolution дозволить усунути проблему підключення. У випадку якщо проблема досі присутня, зателефонуйте у службу підтримки клієнтів і вкажіть, що Ви вже виконали попередні дії, що значно прискорить подальшу перевірку.

Якщо Ви отримали позитивний результат під час онлайн-перевірки сумісності, це означає, що процес підключення має працювати коректно, і наявна більш специфічна проблема. Зателефонуйте у службу підтримки клієнтів і вкажіть, що Ви вже виконали попередні дії, що значно прискорить подальшу перевірку.

 

Як налаштувати навігацію?

Щоб запустити навігацію з домашньої сторінки R-LINK Evolution, натисніть на «Меню», і потім “Навігація». Щоб вказати пункт призначення, у навігаційному меню натисніть кнопку "Їхати до...".

Вам потрібно ввести такі дані:

o   Країна

o   Місто або поштовий індекс

o   Вулиця

o   Номер

Підтвердіть введені дані і через декілька секунд Ваш навігатор запрацює.


Примітка: Ви можете знайти всі попередні та найближчі корисні пункти призначення (АЗС, паркінги тощо ...) у меню "Пункти призначення".

Як оновити мої карти?

Щоб виконати цей процес, Вам знадобиться SD-карта з Вашою R-LINK системою та комп’ютер з доступом до Інтернету.

 

·         Крок 1: Вилучіть SD-карту – У Вашому автомобілі

Спершу у своєму автомобілі увімкніть двигун і систему R-LINK Evolution. У головному меню натисніть на «плюс», потім на «вилучити SD картку» і підтвердіть вилучення. Тепер Ви можете безпечно вилучити SD-картку з Вашого автомобіля. (Примітка: SD-карта розташована поруч з портом USB у Вашому транспортному засобі).

 

·         Крок 2: Завантаження нових карт – На Вашому комп’ютері

На Вашому комп’ютері, зайдіть до онлайн-магазину R-LINK (якщо Ви не знаєте, як це зробити, зверніться до розділу з найпопулярнішими питаннями у пункт “Як отримати доступ до магазину R-LINK”).

Якщо оновлення доступні, на екрані магазину R-LINK відобразиться спливаюче вікно (примітка: якщо спливаюче вікно не відобразилось, Ваша карта може бути вже актуальною, але Ви все одно можете перевірити наявність нової карти в розділі оновлення). Оберіть елемент, який потрібно оновити, і натисніть на доступ до оновлень, а потім на оновлення.

Вставте SD-карту у комп'ютер, запустіть R-Link Evolution Toolbox і почніть завантаження оновлень. (Примітка: залежно від розміру карт та швидкості Вашого підключення до Інтернету, завантаження може зайняти деякий час).

        Після завершення завантаження, Ви можете безпечно вилучити SD-карту.

 

·         Крок 3: Завантаження нової карти R-LINK Evolution – У Вашому автомобілі  

Поверніться у свій автомобіль з SD-картою, на якій завантажена нова карта. Запустіть двигун і залишіть його увімкненим впродовж усього часу оновлення. Вставте карту SD і увімкніть систему R-LINK Evolution. Процес оновлення автоматично запуститься.

Примітка: Не використовуйте систему R-LINK Evolution і не допускайте виключення двигуна під час оновлення.

Коли завантаження буде завершене, Ви отримаєте повідомлення. Можливість користуватись новими картами з’явиться одразу.

Як користуватися магазином R-LINK?

Магазин R-LINK дозволяє виконувати такі дії :

·         Перегляд каталогу доступних сервісів та додатків для Вашого автомобіля. Ви можете придбати або оновити додатки через відповідний розділ каталогу.

·         Ознайомлення з поточним статусом Ваших сервісів та додатків для розуміння того, які з них активні.

·         Оновлення карт та версій програмного забезпечення для подальшого використання актуальних карт. Ви можете зробити це у розділі оновлення.

·         Використання довідки, де є відповіді на найбільш поширені запитання та роз’яснення процедур.

 

Чи є інтернет-підключення у моєму автомобілі?

Щоб дізнатися, чи є інтернет-підключення на Вашому автомобілі, перейдіть до «Меню» та перевірте, чи з'явилась кнопка «Активувати мої підключені сервіси» внизу екрана.

 

Якщо кнопка не відображається, це означає, що ваш автомобіль вже підключений до мережі.

 

Якщо кнопка з’явилась, натисніть «Активувати мої підключені сервіси» та дотримуйтесь подальших інструкцій. Примітка: підключення Вашого автомобіля може тривати до 72 годин.

 

На Вашому автомобілі тепер є інтернет-підключення, і Ви можете у повній мірі користуватися підключеними сервісами. Будь ласка, ознайомтеся з поширеними запитаннями “Для чого потрібна активація інтернет-підключення” і переліком доступних послуг.

 

Примітка. Для функціонування підключених сервісів потрібно активувати обмін даними. Щоб перевірити, чи він активований, перейдіть до Головного меню / Сервіси / Налаштування / Обмін даними.

Для чого потрібна активація інтернет-підключення?

Активація інтернет-підключення Вашого автомобіля дозволить Вам у повній мірі користуватися Вашими послугами, а саме:

 

o   Додатком Coyote Series для отримання інформації про аварії та закриті дороги у режимі реального часу, а також дозволить їздити з онлайн-допомогою більше 4 мільйонів користувачів Coyote у Європі.

o   Додатком TomTom Traffic для завантаження інформації щодо трафіку на Ваш навігатор у режимі реального часу. Інформація оновлюється кожні дві хвилини, а покриття розповсюджується на 99% європейських доріг.

o   Сервісом оновлення карт, які зберігають Ваші актуальні карти.

Дороги змінюються кожного року. Як приємний бонус, Ваші карти оновлюються безкоштовно впродовж трьох років з моменту придбання автомобіля.

Щоб дізнатися чи активовані Ваші підключені сервіси, зверніться до розділу найпопулярніших питань в пункт “ Чи є інтернет-підключення у моєму автомобілі?”

Ви можете вимкнути/увімкнути обмін даними у розділі сервісів R-LINK Evolution: Головне меню / Сервіси / Налаштування / Обмін даними.

Примітка: Підключені сервіси (Coyote, TomTom Traffic і т.д.) потребують постійно увімкненого обміну даними для коректного функціонування.

Матеріали для завантаження

СЛУЖБА ПІДТРИМКИ КЛІЄНТІВ

Контактні дані

0 800 500 351

Робочий час – Понеділок – П’ятниця з 08 00 до 18 00

Щоб заощадити час, під час дзвінка майте з собою техпаспорт та запишіть версію програмного забезпечення вашої системи, яка найчастіше вказується на екрані параметрів

У вас є конкретне запитання?

Надішліть нам електронного листа на адресу : relation.client@renault.com