• Продажі Groupe Renault виросли на 3,2% з урахуванням включення з 1 січня 2018 р. результатів Jinbei і Huasong в статистику. У порівнянні з базою за 2017 р. продажі Groupe Renault скоротилися на 1,2% на тлі спаду світового ринку на 0,3%.
  • У Європі продажі залишилися на стабільному рівні (+ 0,5%).
  • Groupe Renault розширює свою міжнародну присутність в рамках плану Drive the Future, і сьогодні її частка зарубіжних продажів становить 50,6% (49,2% в 2017 р.), в тому числі завдяки об'єднанню з марками Jinbei і Huasong.
  • У сегменті електромобілів Groupe Renault за рік збільшила продажі на 37% з особливо високим зростанням у другому півріччі (+ 62%). Renault лідирує в Європі з часткою ринку в 22%.
  • У сегменті легких комерційних автомобілів Groupe Renault збільшила продажі на 33,7% (619 229 од.). Без урахування результатів Jinbei і Huasong продажі виросли на 0,9% до 467 042 од.
  • Groupe Renault планує збільшити продажі в 2019 р. показавши основне зростання в другому півріччі завдяки випуску нових глобальних моделей і нового Clio, європейського флагмана Groupe Renault, прем'єра якого відбудеться на Женевському автосалоні.

У 2018 р. Groupe Renault продала 3 884 295 автомобілів, включаючи 2 532 567 (-5,2%) Renault і 700 798 (+ 7,0%) - Dacia. Продажі Lada виросли на 18,7% до 398 282 шт., а продажі Renault Samsung Motors скоротилися на 14,9% до 84 954 од. Jinbei і Huasong разом продали 165 603 автомобілів.

У сегменті електромобілів продажі марки Renault в усьому світі зросли за рік на 36,6% (більше 49 600 од.) З основним зростанням у другому півріччі (+ 62,1%). Renault лідирує в Європі з часткою ринку в 22,2%. Продажі ZOE збільшилися на 26,1% (39 458 од.), а Kangoo Z.E. - на 105,1% (8747 од.).

У сегменті легких комерційних автомобілів продажі Groupe Renault з урахуванням результатів Jinbei і Huasong виросли на 33,7%. У 2018 р. марка Renault встановила новий рекорд, незважаючи на спад в Туреччині та Аргентині, двох важливих для цього сегмента ринках.

"Продажі Групи Renault в 2018 р. з урахуванням результатів Jinbei і Huasong збільшилися на 3,2%. Зростання продажів Групи в Росії, Бразилії та Африці компенсувало усі економічні та геополітичні складності за межами Європи ", - зазначає Олів'є Мюрге, виконавчий віце-президент Groupe Renault з продажів та регіонів.

У Європі продажі Groupe Renault практично не змінилися (+ 0,5%) на ринку, який виріс на 0,2%. Зростання продажів Groupe Renault в основному був обумовлений хорошими продажами в B-сегменті (Clio, Captur, Sandero) і результатами нового Duster. Clio залишається другим найбільш продаваним автомобілем у Європі, а Captur став лідером в сегменті кросоверів.

Марка Dacia встановила новий рекорд продажів в Європі - 511 622 автомобілів (+ 10,3%) і досягла рекордної частки ринку в 2,9% (+0,3 вп). Це зростання пов'язане з хорошими результатами нового Duster, запущеного на початку року, і Sandero.

Groupe Renault розширює свою міжнародну присутність в рамках плану Drive the Future, і сьогодні її частка зарубіжних продажів становить 50,6% (49,2% в 2017 р.), в тому числі завдяки об'єднанню з марками Jinbei і Huasong і незважаючи на падіння продажів в Туреччині та Індії, а також припиненню діяльності в Ірані з початку вересня.

У Росії, другій країні Groupe Renault за обсягом продажів, ринок виріс на 12,8%. Тут Groupe Renault є лідером з продажів - більше чверті всіх проданих автомобілів належать маркам Lada або Renault. Продажі зросли на 10,9%.

В очікуванні виходу на ринок моделі Arkana в 2019 р. продажі марки Renault залишилися на колишньому рівні і склали 137 062 автомобіля. LADA зафіксувала зростання на 15,6% з продажами в 360 204 автомобілів і ринковою часткою в 20% (+0,5 вп) завдяки успішному оновленню лінійки. LADA Vesta стала найбільш продаваним автомобілем у Росії.

У Бразилії продажі Groupe Renault зростали вищими темпами, ніж ринок, який збільшився на 13,6%. Продажі зросли на 28,5% майже до 215 000 автомобілів, а ринкова частка досягла 8,7% (+1,0 вп) завдяки хорошим результатам Kwid, який розійшовся тиражем понад 67 000 од.

В Африці Groupe Renault зміцнила своє лідерство з ринковою часткою в 18,1% і продажами в 218 797 автомобілів завдяки хорошим результатам в Марокко, ПАР і Єгипті. Ринкова частка в Марокко досягла 43%, а продажі зросли на 7%. Dacia залишається там лідером завдяки своїм бестселерам, Dokker і Logan. У ПАР продажі марки Renault виросли на 14,9% і перевищили 26 000 од., що відповідає ринковій частці в 4,9%. В Єгипті ринкова частка збільшилася більш ніж на 3 вп і досягла 11,4%, а продажі склали 20 504 автомобілів.

В Індії продажі скоротилися на 26,8% на тлі зростання ринку на 8,4% в очікуванні запуску нової моделі, наміченого на друге півріччя 2019 р.

У Китаї Groupe Renault продовжує реалізацію свого плану Drive the future. Продажі Dongfeng-Renault знизилися на 26,9% в очікуванні запуску нових моделей в 2019 р. Спільне підприємство RBJAC (Jinbei / Huasong) активно розвивається. Groupe Renault продовжує свій наступ в сегменті електромобілів, інвестуючи в JM EV, 5-го найбільшого виробника електромобілів. В цілому з урахуванням результатів марок Jinbei і Huasong продажі Groupe Renault в Китаї склали 216 699 автомобілів.

ПРОГНОЗ ГРУПИ RENAULT НА 2019 РІК

Очікується, що в 2019 р. світовий ринок залишиться на рівні 2018 р.

Європейський ринок також не зазнає помітних змін. Очікується, що ринок Росії повинен вирости принаймні на 3%, ринок Бразилії - на 10%.

На цьому тлі Groupe Renault очікує незначне збільшення продажів в 2019 році з основним зростанням у другому півріччі завдяки запуску низки глобальних моделей і виходу нового Clio, флагманської моделі Groupe Renault в Європі.

ПРОДАЖІ GROUPE RENAULT ПО РЕГІОНАХ, ЛА + ЛКА

 

На кінець грудня

 

2018

2017

Зміна, %

Франція

689,788

673,868

2.4%

Європа ** (за винятком Франції)

1,230,954

1,237,956

-0.6%

Франція + Європа разом

1,920,742

1,911,824

0.5%

Африка - Близький Схід - Індія

448,959

532,118

-15.6%

Євразія

747,602

732,795

2.0%

Америка

437,248

389,420

12.3%

Азія - Тихий океан

329,744

195,920

68.3%

Разом (за винятком Франції + Європи)

1,963,553

1,850,253

6.1%

Всього в світі

3,884,295

3,762,077

3.2%

* Продажі

** Європа = ЄС, Ісландія, Норвегія та Швейцарія

 

ПРОДАЖІ ЗА РЕГІОНАМИ

 

На кінець грудня

 

2018

2017

Зміна, %

RENAULT

 

 

 

ЛА

2,124,364

2,264,823

-6.2%

ЛКА

408,203

406,968

0.3%

ЛА+ЛКА

2,532,567

2,671,791

-5.2%

RENAULT SAMSUNG MOTORS

 

 

 

ЛА

84,954

99,846

-14.9%

DACIA

 

 

 

ЛА

655,172

609,684

7.5%

ЛКА

45,626

45,131

1.1%

ЛА+ЛКА

700,798

654,815

7.0%

LADA

 

 

 

ЛА

385,069

324,739

18.6%

ЛКА

13,213

10,879

21.5%

ЛА+ЛКА

398,282

335,618

18.7%

ALPINE

 

 

 

ЛА

2,091

7

+++

JINBEI&HUASONG

 

 

 

ЛА

13,416

 

 

ЛКА

152,187

 

 

ЛА+ЛКА

165,603

 

 

RENAULT GROUP

 

 

 

ЛА

3,265,066

3,299,099

-1.0%

ЛКА

619,229

462,978

33.7%

ЛА+ЛКА

3,884,295

3,762,077

3.2%

 

GROUPE RENAULT: 15 НАЙБІЛЬШИХ РИНКІВ НА КІНЕЦЬ ГРУДНЯ

 

Продажі 2018*

Доля ринку ЛА+ЛКА 2018

(шт)

(%)

1

ФРАНЦІЯ

689,788

26.20

2

РОСІЯ

497,266

27.62

3

НІМЕЧЧИНА

235,609

6.33

4

КИТАЙ

216,699

0.80

5

БРАЗИЛІЯ

214,822

8.70

6

ІТАЛІЯ

208,580

9.98

7

ІСПАНІЯ + КАНАРСЬКІ ОСТРОВИ

189,480

12.33

8

ТУРЕЧЧИНА

115,842

18.66

9

АРГЕНТИНА

114,348

14.78

10

БРИТАНІЯ

103,607

3.79

11

ІРАН

101,347

10.56

12

ПІВДЕННА КОРЕЯ

90,369

5.06

13

БЕЛЬГІЯ + ЛЮКСЕМБУРГ

88,663

12.86

14

ІНДІЯ

82,368

2.07

15

МАРОККО

75,418

42.52

* 2018 на кінець грудня (продажі), за винятком Twizy

4-й рік поспіль бренд RENAULT займає 1-е місце на автомобільному ринку України. Компанія Renault в Україні займає лідируючі позиції завдяки широкому модельному ряду, конкурентним цінам, власній програмі кредитування Renault Фінанс та кваліфікованій дилерській мережі.

Про Groupe Renault

Група Renault виробляє автомобілі з 1898 р. Сьогодні це транснаціональна група, яка об'єднує кілька марок, яка продала майже 3,76 млн автомобілів в 134 країнах в 2017 р. Група має 36 виробничих майданчиків, 12 700 точок продажів і більше 180 000 співробітників. Для того, щоб відповідати серйозним технологічним вимогам майбутнього і продовжувати свою стратегію прибуткового зростання, Група зосереджується на міжнародному зростанні і забезпеченні взаємодоповнюваності п'яти своїх марок (Renault, Dacia, Renault Samsung Motors, Alpine і LADA), розвитку електричного транспорту та співробітництву з Nissan і Mitsubishi . Повернувшись в Formula-1 зі своєю заводською командою і активно беручи участь в Formula-E, Renault демонструє, що вважає автоспорт важливим фактором розвитку інновацій та розширення пізнаваності марки.