• Група Renault оголошує про запуск своєї програми «Advanced Battery Storage», яка спрямована на створення до 2020 року найбільшої в Європі стаціонарної системи зберігання енергії з використанням акумуляторів електромобілів (потужність: 70 МВт, енергоємність: 60 МВт•г).
  • Ця система, встановлена на декількох ділянках у Франції та Німеччині, сприятиме інтеграції поновлюваних джерел енергії в електромережі.
  • Сховище «Advanced Battery Storage» є частиною стратегії Groupe Renault щодо розробки інтелектуальної електричної екосистеми на користь переходу до альтернативних джерел енергії

м. Булонь-Біянкур, 25 вересня 2018 р. - Група Renault, європейський лідер у галузі електричної мобільності, оголосила про запуск «Advanced Battery Storage», стаціонарної системи зберігання енергії, розробленої виключно з акумуляторів електромобілів.

Вона матиме ємність щонайменше 60 МВт•г, що робить її найбільшою серед всіх раніше побудованих в Європі подібних систем. Перші об’єкти системи будуть зведені у Франції та Німеччині на початку 2019 року на трьох ділянках. Це заводи Renault в Дуе і Клеоне, а також колишня вугільна електростанція на землі Північний Рейн-Вестфалія. Потужність сховища буде поступово збільшуватися з часом, доки в ньому не буде зібрано 2000 акумуляторів від електромобілів. На цьому етапі система досягне або, ймовірніше, перевищить 60 МВт•г, що рівноцінно щоденному споживанню міста з 5000 домашніх господарств.

Система призначена для компенсації різниці між споживанням та виробництвом електроенергії в певний час з метою збільшення частки відновлюваних джерел в енергетичній системі. Це означає підтримку балансу між пропозицією і попитом на послуги електромережі шляхом інтеграції різних джерел енергії зі змінними в часі виробничими потужностями. Найменший розрив між споживанням та виробництвом запобігає порушенням, які можуть впливати на стабільність місцевої частоти струму (50 Гц).

«Наше рішення щодо стаціонарного зберігання має на меті компенсувати цей розрив: у певний час воно надаватиме свої резерви до точки виникнення дисбалансу в мережі, щоб зменшити його влив», сказав Ніколас Шоттей (Nicolas Schottey), директор програми Групи Renault «New Business Energy».

Допомагаючи підтримувати баланс сітки, стаціонарна система зберігання підвищить економічну привабливість низьковуглецевих енергій.

Ця стаціонарна система зберігання побудована з використанням зібраних у контейнери акумуляторів електромобілів. У системі застосовуються акумулятори вторинного використання, а також нові акумулятори, які зберігаються для їх подальшого використання як стандартних змінних компонентів під час післяпродажного обслуговування.

«Ця унікальна конструкція дозволить системі Advanced Battery Storage миттєво поглинати або віддавати в мережу потужність 70 МВт. Ця висока потужність у поєднанні з високою ємкістю нашого рішення дозволить ефективно реагувати на всі основні запити до мережі», пояснює Ніколас Шоттей.

Тісна співпраця з партнерами

Займаючи місце піонера та лідера у сфері електричної мобільності в Європі, Groupe Renault виходить за рамки своєї ролі як виробника автомобілів, щоб за допомогою своїх партнерів стати гравцем у розумних електричних та енергетичних екосистемах.

У рамках програми «Advanced Battery Storage» Groupe Renault об'єднала декілька гравців, серед яких La Banque des Territoires, Mitsui Group, Demeter (через le Fonds de Modernisation Ecologique des Transports) та The Mobility House.

Про розумну електричну екосистему

Розумне заряджання регулює заряджання автомобіля відповідно до потреб користувачів і постачання електроенергії в мережу. Заряджання досягає максимального рівня тоді, коли постачання електроенергії перевищує попит, особливо під час піку виробництва поновлюваних джерел енергії. Зарядка припиняється тоді, коли попит на електроенергію перевищує пропозицію мережі, що призводить до оптимізації постачання місцевої відновлюваної енергії.

Завдяки оборотному заряджанню, автомобілі здатні передавати електроенергію в мережу під час піків споживання. Окрім розумної зарядженості, електромобілі також слугуватимуть тимчасовими накопичувачами енергії.

Після завершення терміну служби джерелом живлення для транспортних засобів акумулятори електромобіля як і раніше здатні зберігати значну кількість енергії. Компанія Renault може використати цю енергію в менш вимогливих умовах, особливо для стаціонарного зберігання енергії. Сьогодні, надаючи акумуляторам друге життя, компанія Renault може охопити весь спектр потреб у зберіганні енергії від окремих будинків до офісних будівель, фабрик, шкіл і багатоквартирних будівель й, навіть, заряджанні електромобілів.

КОНТАКТНІ ДАНІ ДЛЯ ЗМІ

Астрид де Латюд (Astrid de Latude) 06 25 63 22 08 / astrid.de-latude@renault.com  

Про Групу Renault

Група Renault виробляє автомобілі з 1898 р. Сьогодні це транснаціональна група, яка об'єднує кілька марок, яка продала майже 3,76 млн автомобілів в 134 країнах в 2017 р. Група має 36 виробничих майданчиків, 12 700 точок продажів і більше 180 000 співробітників. Для того, щоб відповідати серйозним технологічним вимогам майбутнього і продовжувати свою стратегію прибуткового зростання, Група зосереджується на міжнародному зростанні і забезпеченні взаємодоповнюваності п'яти своїх марок (Renault, Dacia, Renault Samsung Motors, Alpine і LADA), розвитку електричного транспорту та співробітництву з Nissan і Mitsubishi . Повернувшись в Formula-1 зі своєю заводською командою і активно беручи участь в Formula-E, Renault демонструє, що вважає автоспорт важливим фактором розвитку інновацій та розширення пізнаваності марки.