Група Renault в першому півріччі зберегла свою ринкову частку на тлі різкого падіння ринку

Група Renault не піддається загальній тенденції і втрачає тільки 6,7% продажів на тлі спаду світового ринку на 7,1% і зберігає ринкову частку в 4,4% з продажами в 1 938 579 автомобілів.

·         Група підтверджує свої плани на друге півріччя, включаючи запуск нових Clio і ZOE в Європі, Arkana в Росії, Triber в Індії і нового електромобіля Renault City K-ZE в Китаї.

 

«Як очікувалося, без випуску нових продуктів Група Renault зберегла свою ринкову частку в першому півріччі на тлі різкого падіння автомобільного ринку. В цілому обсяг продажів знизився на 6,7%. У другому півріччі ми зосередимо всі сили на забезпечення вдалого запуску нового Clio і нового ZOE в Європі, Arkana в Росії, Triber в Індії і Renault City K-ZE в Китаї ». - Олів'є Мюрге, член виконавчого комітету, директор з продажів та регіональний директор Групи Renault.

 

У першій половині року Група Renault продала 1 938 579 автомобілів, менше на 6,7%, ніж у минулому році, на тлі падіння ринку на 7,1%.

 

У Європі продажі залишилися на колишньому рівні, тоді як сам ринок скоротився на 2,5%. За межами Європи продажі Групи впали слідом за різким спадом світового ринку.

 

У сегменті електромобілів продажі бренду Renault в усьому світі зросли на 42,9% (більше 30 600 од.). У Європі продажі ZOE збільшилися на 44,4% (25 041 од.), А Kangoo Z.E. - на 30,7% (4 653 од.). У другому півріччі в Китаї Група виведе на ринок Renault City K-ZE і зміцнить свої позиції на ринку в сегменті електромобілів, інвестувавши в компанію JMEV, 5-го найбільшого виробника електромобілів в країні.

 

В Європі продажі практично не змінилися на ринку, який впав на 2,5%. Як і раніше гарні результати показують моделі Групи в B-сегменті (Clio, Captur, Sandero), а також новий Duster. Clio залишається другим автомобілем, який найбільше продається у Європі, а Captur став лідером в сегменті кросоверів. Позитивний внесок в загальний результат внесли продажу легких комерційних автомобілів, які виросли на 7,5% при зростанні європейського ринку ЛКА на 3,7%.

 

Бренд Dacia встановив новий рекорд продажів в Європі - 311 024 автомобіля (+ 10,6%) і досяг рекордної частки ринку в 3,3% (+0,4 пп). Це зростання пов'язане з гарними результатами продажів нового Duster і Sandero.

 

За межами Європи Група особливо постраждала від спаду ринку в Туреччині (-44,8%) і Аргентині (-50,2%), а також через припинення продажів в Ірані з серпня 2018 г. (Група Renault продала 77 698 автомобілів в першому півріччі 2018 г.).

 

В Росії, на другому найбільшому ринку Групи за обсягом продажів, Група Renault є лідером з часткою 28,8% (+0,45 пп). Продажі впали на 0,9% на ринку, який скоротився на 2,4%.

 

LADA зафіксувала зростання на 2,5% з продажами в 174 186 автомобілів і ринковою часткою в 21,0% (+1,0 пп) завдяки успішному оновленню лінійки. LADA Granta і LADA Vesta - два автомобіля в Росії, що продаються найбільше.

 

Продажі бренду Renault впали на 9,1% до 64 431 од. в очікуванні виходу Arkana в другому півріччі.

 

У Бразилії продажі Групи зростали вищими темпами, ніж ринок, який збільшився на 10,5%. Продажі збільшилися на 20,2% до 112 821 од., А ринкова частка досягла 9,1% (+0,7 пп) завдяки гарним результатам Kwid, продажі якого склали більше 40 500 од. (+ 36,5%), в результаті чого він став 5-м у рейтингу найбільш продаваних автомобілів (9-й - в першому півріччі 2018 г.).

 

В Африці Група зміцнює своє лідерство з ринковою часткою в 19,3% і продажами майже 110 000 автомобілів завдяки, зокрема, гарним результатам в Марокко, ПАР і Єгипті.

 

Ринкова частка в Марокко залишається на рекордному рівні - 43,3%. Dacia зберігає лідерські позиції завдяки гарним результатам продажів Logan і Dokker. Renault займає друге місце завдяки Clio, автомобілю, що найбільше продається в Марокко.

 

У ПАР продажі Renault виросли на 3,6% майже до 11 900 од., Що відповідає ринковій частці в 4,9%.

 

В Індії в очікуванні виходу Triber в другому півріччі ринкова частка Групи в другому кварталі зберіглася на рівні 2,1%.

 

Triber - це універсальний компактний автомобіль, який вміщує до 7 осіб. Він виходить в сегменті, який до 2022 року має становити приблизно 50% від усього ринку Індії. Цією моделлю Група Renault завершує свою лінійку на ринку, в яку також входять Kwid і Duster.

 

У Китаї продажі Групи скоротилися на 23,7% на ринку, який впав на 12,7% в очікуванні виходу нового міського електромобіля Renault City K-ZE в другому півріччі.

 

РИНКОВИЙ ПРОГНОЗ ДЛЯ ГРУПИ RENAULT НА 2019

Очікується, що в 2019 р. світовий автомобільний ринок скоротиться в порівнянні з 2018 роком.

 

Європейський ринок має залишитися на колишньому рівні (якщо не відбудеться Брекзіт за жорстким сценарієм), російський ринок впаде на 2-3%, а бразильський виросте приблизно на 8%.