• Сукупні продажі Renault, Nissan і Mitsubishi Motors в 2018 р. виросли на 1,4% до 10,76 млн автомобілів - це один з дев'яти всіх легкових і легких комерційних автомобілів, проданих в світі
  • Загальні продажі легких комерційних автомобілів (ЛКА) зросли на 13,5% до 2 млн од
  • Сукупні продажі електромобілів збільшилися на 34% у порівнянні з минулим роком, а з 2010 р. всього було продано 725 000 електромобілів
  • Розширено продуктову пропозицію за рахунок використання загальної архітектури CMF

Renault-Nissan-Mitsubishi, провідний автомобільний альянс в світі, оголосив, що його сукупні продажі в 2018 р. склали 10 756 875 автомобілів. Альянс залишився світовим лідером з продажів легкових і легких комерційних автомобілів.

У 2018 р. продажі виросли на 1,4% в порівнянні з минулим роком на тлі збереження високого попиту на такі моделі, як Renault Clio, Captur і Sandero, Nissan X-Trail / Rogue і Sentra / Sylphy, Mitsubishi Eclipse Cross і XPANDER.

У 2018 році також спостерігалося зростання продажів автомобілів з архітектурою CMF, яка є одним з основних напрямків розвитку середньострокового плану Альянс-2022. Сюди відноситься початок продажів Renault Kwid на нових зарубіжних ринках і збільшення виробництва пікапа Nissan Frontier, заснованого на спільній з Renault і Mercedes архітектурі.

Члени Альянсу спостерігали особливо високий попит на легкі комерційні автомобілі і серйозне зростання продажів Renault Kangoo, Master і Trafic, Nissan Navara і Terra, а також Mitsubishi Triton. Основним напрямком стратегії Альянсу є максимальне збільшення синергій в рамках перехресної розробки і виробництва з метою збільшення продажів і ринкової частки ЛКА компаній-членів у всьому світі.

У 2018 р. Альянс продовжив приділяти пильну увагу автомобілям з нульовим викидом. Він лідирує в цьому сегменті з сукупними продажами в 724 905 електромобілів з 2010 р. завдяки попиту на Renault ZOE і Nissan LEAF та інші електричні моделі.

Якщо брати компанії Альянсу окремо, то Groupe Renault в 2018 календарному році збільшила продажі на 3,2% до 3 884 295 од. Nissan Motor Co. Ltd. продала в 2018 році 5 653 683 автомобілів у всьому світі (-2,8%). Mitsubishi Motors Corporation продала 1 218 897 автомобілів у всьому світі, що на 18,3% більше, ніж в минулому році.

Реалізація шестирічного плану Альянсу-2022

В рамках середньострокового плану Альянс-2022 в Renault-Nissan-Mitsubishi як і раніше очікують, що до кінця 2022 р. щорічні синергії перевищать 10 млрд доларів. Компанії також планують підвищувати уніфікацію і випустити дев'ять мільйонів автомобілів на чотирьох загальних платформах. План також передбачає збільшення використання загальних силових установок до 75% від усіх продажів. Крім того, протягом періоду дії плану буде випущено 12 нових електромобілів з нульовим викидом, а також 40 автомобілів з різним рівнем автономності.

10 найбільших ринків Альянсу

Країна

Сукупні продажі

Китай

1,920,541

США

1,611,952

Франція

763,984

Японія

727,823

Росія

648,795

Мексика

355,968

Німеччина

343,656

Бразилія

334,469

Італія

277,941

Іспанія

275,884

 

10 найбільших ринків Renault

Країна

Сукупні продажі

Франція

689,788

Росія

497,266

Німеччина

235,609

Китай

216,699

Бразилія

214,822

Італія

208,580

Іспанія

189,480

Туреччина

115,842

Аргентина

114,348

Великобританія

103,607

*викл Twizy

 

10 крупнейших рынков Nissan

Країна

Сукупні продажі

Китай *

1,563,986

США

1,493,877

Японія

615,966

Мексика

314,123

Канада

149,117

Великобританія

116,914

Росія

106,138

Бразилія

97,512

Іспанія

72,943

Таїланд

72,394

*вкл марку Venucia

 

 

 

10 крупнейших рынков Mitsubishi Motors

Країна

Сукупні продажі

Індонезія

146,805

Китай

139,856

США

118,075

Японія

104,611

Австралія

84,826

Таїланд

84,560

Філіппіни

65,894

Німеччина

52,196

Росія

45,391

Великобританія

30,952

 

ПРО RENAULT-NISSAN-MITSUBISHI:

Groupe Renault, Nissan Motor Company і Mitsubishi Motors становлять найбільший автомобільний альянс в світі. Це найбільш довгострокове і найефективніший транснаціональне партнерство в автомобільній галузі. У 2018 році держави-партнери разом продали більш 10,7 млн ​​автомобілів приблизно в 200 країнах. Головним пріоритетом для членів Альянсу є співпраця і максимальне збільшення синергій з метою підвищення конкурентоспроможності. У них діють чинні стратегічні угоди про співпрацю з іншими автомобільними групами, включаючи німецьку Daimler і китайський Dongfeng. Цей стратегічний альянс є лідером галузі з виробництва автомобілів з нульовим викидом і розробці передових технологій. У планах Альянсу впровадження систем безпілотного водіння, функцій і послуг автомобілів з мережевими можливостями для широкого діапазону доступних моделей.

www.alliance-2022.com
www.media.renault.com
www.nissan-newsroom.com
www.mitsubishi-motors.com/en/newsrelease/

КОНТАКТИ ДЛЯ ЗМІ

Паруль Баджадж           
Alliance Communications, Renault-Nissan-Mitsubishi
+33 (0) 6 25 54 10 73
Parul.bajaj@alliance-rnm.com