Renault Sport Formula One Team провела складну гонку на ВТБ Гран-прі Росії, де Ніко Хюлькенберг став дванадцятим, а Карлос Сайнс насилу зміг привести свій пошкоджений в зіткненні болід до сімнадцятого місця на трасі Сочі Автодром.

Обидва пілоти вибрали стратегію, що відрізнялася від конкурентів попереду, відіграли кілька позицій на початку гонки на шинах Soft, однак Карлос практично після старту отримав пошкодження днища і закрилків правого понтона, через що став втрачати місця. В ході гонки Ніко добирався до сьомої позиції, однак на фініші йому не вистачило двох місць до очків. Команда залишається на четвертому місці в Кубку конструкторів.

· Ніко почав гонку з 12-го місця на шинах Pirelli Soft, зробив піт-стоп на 35-му колі і встановив комплект Ultrasoft.

· Карлос стартував з 11-го місця на шинах Soft, заїхав на піт-лейн на 32-му колі і встановив комплект Ultrasoft.

Ніко Хюлькенберг, #27, R.S.18-02: стартував 12-м, фінішував 12-м.

«На жаль, сьогодні наша стратегія не увінчалася успіхом. Ми провели гонку чисто без інцидентів, і я досить багато кіл проїхав на 7-му місці, але ми не змогли повернути позиції після піт-стопа. Ми показали свій максимум і запропонували непогану альтернативну стратегію, яка, на жаль, не спрацювала».

Карлос Сайнс, #55, R.S.18-03: стартував 11-м, фінішував 17-м.

«У мене неоднозначне враження від сьогоднішньої гонки. На початку я дуже непогано стартував на шинах Soft і обійшов кілька болідів на Hypersoft. Але в мене врізався Williams в другому повороті і, хоча я цього майже не відчув, днище і бічна частина боліда були пошкоджені, в результаті чого сильно постраждала керованість. Я залишався на трасі, щоб допомогти команді реалізувати нашу стратегію, як міг утримував інші боліди, але, на жаль, сьогодні мова про очки не йшла. Коли я виліз з боліда в кінці гонки, то побачив наскільки серйозними були ушкодження, і відразу стало зрозуміло, чому автомобіль був практично некерованим. Пора готуватися до Японії».

Сіріль Абітбуль, директор команди:

«Гонка для нас стала великим розчаруванням. Очевидно, що ми прийняли правильне рішення на вчорашній кваліфікації, яке забезпечувало оптимальну стратегію в сьогоднішній гонці. Ми йшли на сьомому місці до піт-стопа і цілком були готові боротися за очки. На жаль, ми не змогли повністю реалізувати свої переваги. Карлос постраждав від жорсткого контакту на початку гонки і через отримані ушкодження став втрачати по секунді на колі. Стратегія Ніко, здавалося, приносила плоди, і він тримав темп на рівні наших прямих конкурентів, однак наш темп, особливо в заключній частині гонки, серйозно впав через надмірну витрату пального на початку. В цілому це був вікенд, який краще залишити позаду. Ми знали, що тут буде щільна боротьба, і показали все, на що здатні. Будемо готуватися до Японії».

Про групу Renault

Група Renault виробляє автомобілі з 1898 р. Сьогодні це транснаціональна група, яка об'єднує кілька марок, яка продала майже 3,76 млн автомобілів в 134 країнах в 2017 р. Група має 36 виробничих майданчиків, 12 700 точок продажів і більше 180 000 співробітників. Для того, щоб відповідати серйозним технологічним вимогам майбутнього і продовжувати свою стратегію прибуткового зростання, Група зосереджується на міжнародному зростанні і забезпеченні взаємодоповнюваності п'яти своїх марок (Renault, Dacia, Renault Samsung Motors, Alpine і LADA), розвитку електричного транспорту та співробітництву з Nissan і Mitsubishi . Повернувшись в Formula-1 зі своєю заводською командою і активно беручи участь в Formula-E, Renault демонструє, що вважає автоспорт важливим фактором розвитку інновацій та розширення пізнаваності марки.