Renault F1 Team представила свої плани на майбутній сезон 2020 року Чемпіонату світу FIA Формула-1, в рамках якого за команду виступає новий дует пілотів - Даніель Ріккардо і Естебан Окон.

Команда Renault F1 Team дала офіційний старт своєї кампанії 2020 року в ході заходу, який відбувся 12 лютого в L'Atelier Renault на Єлисейських полях в Парижі.

Основні пілоти сезону 2020 Даніель Ріккардо та Естебан Окон, а також новий технічний директор шасі Пет Фрай були представлені ЗМІ і партнерам.

В рамках заходу продемонстрували зображення Renault R.S.20. Новий болід з силовою установкою E-Tech 20 вперше з'явиться перед загалом під час зимової тестової сесії в Барселоні.

На заході також були присутні пілоти Renault Sport Academy 2020 року, які готуються до захоплюючого сезону в чемпіонатах FIA Формула-2, FIA Формула-3 і Єврокубку Формули Renault.

Президент Renault Sport Racing Жером Столл назвав 2020 переломним роком для спортивного підрозділу компанії: "У цьому році Renault відкриває шосте поспіль десятиліття своєї давньої і славної історії виступів у Формулі-1. 2020 рік - дуже важливий з цілого ряду причин. Готуючись до наступного сезону, який знаменує собою початок нового циклу розвитку для всіх команд, ми хочемо повернути позитивну динаміку трьох перших років з моменту нашого повернення в Формулу-1. Після завершення першої конструкторської фази ми як ніколи сповнені рішучості рухатися вперед і використовувати переваги змін технічного регламенту 2021 року. Я беззастережно довіряю командам з Енстоуна і Вірі, які в цьому році в черговий раз поборються за четверте місце в Кубку конструкторів і докладуть усіх зусиль, щоб команда і бренд Renault досягла успіху в майбутньому. "

Даніель Ріккардо розпочинає другий сезон в команді Renault F1 Team і розповідає про свою мотивацію на цей рік: "Я сподіваюся стати ще більш "своїм" у команді і, маючи цілий сезон за плечима, зробити це буде легше. Я багато дізнався про самого себе і, зрозуміло, про команду. Одним з найважливіших відкриттів для мене виявилося те, що недостатньо мати в паддоку найрозумнішого хлопця в Формулі-1 - кожен член команди має викладатися по максимуму. З людьми, з якими я працюю пліч-о-пліч, потрібно шукати оптимальні для них способи роботи, намагатися допомагати їм перевершувати себе, і разом дивитися, де я сам можу показати кращий результат. Мені дуже подобається працювати і створювати щось нове разом з Renault."

Естебан Окон знову прагне сісти за кермо боліда команди, в якій він вперше познайомився зі світом Формули-1 ще підлітком: "Не можу дочекатися можливості випробувати новий болід в Барселоні. У нас було достатньо часу на підготовку, і я відчуваю, що готовий прийняти виклик. Я дійсно дуже хочу знову брати участь в гонках після цілого року очікування. У машині нового сезону багато змін, і інженери працювали, не склавши рук, щоб вичавити з неї максимум швидкості. У Формулі-1 все вирішують деталі, а вже в R.S.20. деталей чимало. Познайомитися з конструкцією дуже цікаво, проте відразу після цього страшенно хочеться опинитися всередині боліда і випробувати його в справі."

Команда підходить до вирішальної точки етапу консолідації своєї програми в Формулі-1. Значні кошти були інвестовані в персонал і впровадження передових технологій в центр в Енстоуні (Великобританія), який відповідає за шасі, і в штаб-квартиру в Вірі-Шатійон (Франція), що працює над силовою установкою, для реалізації плану по завоюванню нових чемпіонських титулів в Формулі-1.

Новий технічний директор шасі Пет Фрай поповнив ряди керівництва команди, представленого Сирілом Абітбулем, Аленом Простому, Марціном Будковські і Ремі Таффеном.

Директор команди Сиріл Абітбул підкреслив амбіції команди на сезон: "Повернення четвертого місця в Кубку конструкторів залишається головним завданням на сезон, боротьба в якому буде спекотною як ніколи. В цьому році ми повинні зосередитися на трьох пріоритетних завданнях, визначених у міжсезоння: надійність, високий рівень інженерних розробок і результативність. Нам також потрібно повернути впевненість у своїх силах і зміцнити командний дух, щоб домогтися максимального результату від кожного члена команди і максимально підвищувати свої шанси на кожному етапі цього безпрецедентно довгого і важкого сезону. А ще 2020 знаменує собою кінець одного циклу і початок підготовки до наступного. В цьому році ми повинні підготуватися до масштабних технічних змін 2021 року. І організаційні зміни другого півріччя 2019 проводилися з урахуванням цього."

Гуан Ю Чжоу, який отримав звання «Новачок року» в минулому сезоні Формули-2, стає тест-пілотом Renault F1 Team.

Гуан Ю Чжоу в цьому році приміряє на себе нову роль тест-пілота. «Новачок року» Формули-2 2019 відповідатиме за вдосконалення Renault R.S.20: "Я чекаю з нетерпінням моменту залучення до обов'язків тест-пілота команди. Для мене це наступний етап після позиції пілота програми розвитку в 2019 році. У цьому сезоні у мене з'являються нові можливості, я буду ще більше працювати, збираючи дані з управління болідом і допомагаючи команді працювати над різними сферами, щоб ставати краще."

 

Позитивний настрій і енергія, яку демонструють пілоти, а також зміцнення зв'язків між Енстоуном і Вірі дозволяють припустити, що 2020 рік сповнений захоплюючих подій як на гоночному треку, так і за його межами.