RENAULT-NISSAN У НАЙБЛИЖЧІ ЧОТИРИ РОКИ ВИПУСТИТЬ ПОНАД 10 АВТОНОМНИХ КЕРОВАНИХ МОДЕЛЕЙ

• Автомобільний концерн, що займає четверте місце в світі, оголошує хронологію виведення на ринок систем автономного управління та підключення до мережі Інтернет до 2020 року.
• Число аварій з летальним результатом і серйозними пошкодженнями значно скоротилося; нові технології зроблять автомобілі ще безпечніше.
• Автомобільний концерн наймає нового топ-менеджера для управління системами підключення до мережі Інтернет і сервісом, що підключає автомобілі один до одного на глобальному рівні.

САННІВЕЙЛ, Каліфорнія, США - Альянс Renault-Nissan в найближчі чотири роки запустить більше 10 моделей автомобілів з технологією автономного керування. Альянс підтвердив, що до 2020 р. автомобілі з елементами системи автономного керування з'являться на ринках США, Європи, Японії та Китаю. Такою технологією будуть оснащуватися серійні автомобілі масового сегменту за доступними цінами.

Крім того, альянс Renault-Nissan запустить серію нових Інтернет-додатків, за допомогою яких людям буде легше залишатися на зв’язку по справах, а також в розважальних та соціальних мережах.

"Альянс Renault-Nissan послідовно йде до поставленої подвійної мети - нульові викиди і нульова смертність", - заявив Президент Альянсу Карлос Гон, виступивши в Дослідницькому центрі Renault-Nissan в Кремнієвій долині. - Саме тому ми розробляємо технологію автономного керування та підключення до мережі Інтернет для масових серійних автомобілів на трьох континентах".

Нульові викиди і нульова смертність
Альянс Renault-Nissan - лідер галузі за обсягом продажів автомобілів з нульовими викидами. З моменту продажу першого Nissan LEAF в районі затоки Сан-Франциско в грудні 2010 р. Альянсом реалізовано близько 300 000 повністю електричних автомобілів.

Безпека та ефективність роботи автомобілів, що випускаються альянсом Renault-Nissan, істотно зросли. Так, число летальних випадків і дорожньо-транспортних пригод, що супроводжуються важкими травмами, на автомобілях Nissan в Японії скоротилося на 61% за 20 років; число таких аварій на автомобілях Renault у Франції скоротилося на 80% за 15 років.

Автономне керування додатково знизить ймовірність людських помилок, що є причиною більш 90% всіх дорожньо-транспортних пригод.

З 2016 р. з'являться автомобілі з "контролем однієї смуги", технологією, що дозволяє автомобілю здійснювати автономний і безпечний рух по автострадах, у тому числі в щільному потоці машин або в заторі. В 2018 р. альянс Renault-Nissan випустить автомобілі з "контролем багатьох смуг", який дасть автомобілю можливість автономно оцінювати ризики і міняти смуги при русі по автостраді. А в 2020 р. з’явиться технологія "автономного руху по розв'язках", завдяки якій автомобіль зможе пересуватися по міських розв'язках і в щільному потоці машин без участі водія.

Пізніше в цьому році Альянс випустить новий автомобільний додаток для мобільних пристроїв, що дозволить встановити віддалений зв'язок з автомобілем.

В наступному році буде запущена перша мультимедійна система "Alliance Multimedia System", що запропонує нові мультимедійні й навігаційні можливості, з кращою інтеграцією смартфона і бездротовими оновленнями карти.

В 2018 р. платформа Альянсу Connectivity&Internet of Things (можливості мережевої взаємодії в мережі Інтернет) зможе підтримувати нову функцію Віртуального особистого помічника (Virtual Personal Assistant) для індивідуальних і корпоративних клієнтів.

Усі технології автономного керування Альянсу будуть доступні за вибором водія.

Вигідне об'єднання
У 2014 р. Альянс поєднав інженерні підрозділи обох компаній. Розробники Renault і Nissan працюють разом, як одна команда, щоб виключити повторення при розробці технологій наступного покоління. Технології, спільно розроблені фахівцями Renault і Nissan, потім надходять у розпорядження кожної компанії і всіх брендів, для використання там, де це доцільно для споживачів.

Інакше кажучи, інженери Альянсу створили "інструментальний бокс технологій", включаючи апаратне і програмне забезпечення. Співробітники, що працюють над Renault, Nissan, Infiniti і іншими брендами Альянсу можуть вибирати з цього «боксу» те, що потрібно для їх моделей. Завдяки партнерству в галузі передових досліджень і розробок Renault і Nissan здатні працювати більш ефективно, з меншими витратами, а, отже, пропонувати своїм клієнтам більш досконалі автомобілі.

Бюджет Renault-Nissan на дослідження і розробки становить близько 5 млрд. доларів США. Концерн, що займає за своїми розмірами четверте місце в світі і продає кожен 10-й автомобіль у світі, має дослідницькі центри в Ацугі (Японія), Гвіанкур (Франція), Фармінгтон Хілс (Мічиган) і Саннівейл (Каліфорнія). Крім цього, у Renault-Nissan є великі центри розробок в Індії, Бразилії, Румунії, Туреччині, Китаї та інших країнах.

Альянс оголосив про наймання нового топ-менеджера, Огі Редзича (Ogi Redzic), який очолить глобальну ініціативу Альянсу по розробках сучасних онлайн-технологій.

Пан Редзич перейшов на роботу в альянс Renault-Nissan після роботи в таких компаніях, як Nokia, NAVTEQ, Motorola, а також взявши участь у запуску бездротового інтернет-комп'ютера CyberPIXIE. Останньою була посада старшого віце-президента автомобільного напрямку Nokia HERE. Пан Редзич, нове призначення якого набуває чинності негайно, працюватиме в Парижі і керуватиме співробітниками у Франції та Японії.

АЛЬЯНС RENAULT-NISSAN
Альянс Renault-Nissan - це стратегічне партнерство між компанією Renault, розташованої в Парижі, і компанією Nissan, розташованої в японському місті Йокогама, на частку яких припадає кожен десятий автомобіль, який продається в світі. Renault і Nissan, які є стратегічними партнерами з 1999 р., в 2014 р. продали 8 500 000 автомобілів в майже 200 країнах. Альянс має стратегічні партнерства з німецькою компанією Daimler, японської Mitsubishi, китайської Dong Feng і Ashok Leyland в Індії. Альянсу також належить контрольний пакет акцій у спільному підприємстві, що контролює АВТОВАЗ.