• Група підтверджує свій план довести до кінця року операційну маржу Групи приблизно до 6% і досягти позитивного потоку вільних грошових коштів від операційної діяльності в автомобільному секторі.

• З огляду на падіння попиту, за підсумками 2019 Група очікує отримання виручки на рівні минулого року (при постійних обмінних курсах та базі порівняння) [1].

• У першому півріччі 2019 Група Renault втримала падіння своїх продажів в межах -6,7% (продано 1.94 млн автомобілів) на тлі скорочення світового ринку на 7,1% [2].

• Виручка Групи за півріччя сягнула 28 050 млн євро (-6,4%). При незмінних валютних курсах і базі порівняння падіння склало б 5%.

• Операційна маржа Групи склала 5,9% (1 654 млн євро в порівнянні з 1 914 млн євро в першому півріччі 2018 року).

• Операційний дохід Групи склав 1 521 млн євро в порівнянні з 1 734 млн євро.

• Валовий дохід склав 1 048 млн євро (в порівнянні з 2 040 млн євро) і серйозно скоротився через зниження вкладу Nissan (-826 млн євро).

• Потік вільних грошових коштів від операційної діяльності в автомобільному секторі на 30 червня 2019 року було негативним (-716 млн євро), в основному через збільшення інвестицій.

Тьєррі Боллоре, генеральний директор Renault, зазначив: «У ситуації, яка виявилася складнішою, ніж ми очікували, Група зберегла колишню динаміку і показала результати роботи на рівні очікувань на перше півріччя. Вихід багатьох нових моделей, підвищення конкурентоспроможності та бойовий дух наших команд дозволяють Групі підтвердити свої цільових показники по прибутковості за повний рік».

 

Виручка Групи досягла 28,050 млн (-6,4% в порівнянні з минулим роком). При незмінних валютних курсах і базі порівняння [1] виручка Групи скоротилася б на 5%.

Виручка в автомобільному секторі (не враховуючи «АВТОВАЗ») склала 24 791 млн євро, що на 7,7% менше, в порівнянні з першим півріччям 2018. Цей спад в основному пояснюється негативним ефектом об'єму (-4,6 пп) через зниження продажів в Туреччині, Франції та Аргентині та скороченням запасів в дилерській мережі. Продажі партнерам скоротилися на 3,1 пп через зниження виробництва Nissan Rogue, закриття іранського ринку з серпня 2018 року і падіння попиту на дизельні двигуни в Європі. Вплив змін валютних курсів було негативним (-1,2 пп) в основному через знецінення аргентинського песо і турецької ліри. Позитивний ефект ціни (+1 пп) утворився в результаті компенсації вартості цих двох валют і збільшення цін в Європі.

Операційна маржа Групи склала 1 654 млн євро, що відповідає 5,9% від виручки.

Операційна маржа в автомобільному секторі (не рахуючи «АВТОВАЗ») скоротилася на 234 млн євро до 981 млн євро, що відповідає 4% від виручки в порівнянні з 4,5% в першому півріччі 2018. Негативний ефект обсягу склав -471 млн євро. По сировині ефект обсягу склав -213 млн євро. Ефект від плану Monozukuri виявився позитивним у розмірі 385 млн євро, завдяки збільшенню продажів, підвищенню капіталізації НДДКР і зростанню амортизаційних витрат. Вплив змін валютних курсів склав 92 млн євро через позитивний ефект через знецінення турецької ліри на виробничі витрати. Ефект від асортименту/цін/змін була негативною в розмірі -95 млн євро через завершення життєвого циклу Clio IV, посилення законодавства і скорочення продажів дизельних двигунів в Європі.

Операційна маржа «АВТОВАЗ» склала 82 млн євро в порівнянні з 105 млн євро в першому півріччі 2018. Незважаючи на скорочення ринку «АВТОВАЗ» як і раніше фіксує позитивний ефект від успіху своїх моделей, випущених в 2018 році, проте у компанії більше немає позитивних разових ефектів, зареєстрованих в минулому році.

Внесок фінансування продажів в операційну маржу Групи склав 591 млн євро в порівнянні з 594 млн євро в першому півріччі 2018. Це зниження на 0,6% включає негативний вплив змін валютних курсів (-14 млн євро) і знецінення, пов'язане з діяльністю в сфері послуг мобільності (-21 млн євро). Також необхідно відзначити зростаючий внесок прибутку від послуг, який склав 319 млн євро і дорівнює одній третині від валового доходу в банківському секторі.

Сукупна вартість ризиків склала 0,4% від середнього обсягу дохідних активів у порівнянні з 0,37% в першому півріччі 2018, що підтверджує ефективність політики андеррайтингу та стягнення боргів.

Інші операційні доходи і витрати надали негативний вплив в розмірі -133 млн євро (у порівнянні з -180 млн євро в першому півріччі 2018) через формування резервів, в першу чергу, за програмою зниження пенсійного віку у Франції (близько 80 млн євро) .

Операційні доходи Групи склали 1 521 млн євро в порівнянні з 1 734 млн євро в першому півріччі 2018 (-12,3%).

Валові фінансові доходи і витрати склали -184 млн євро в порівнянні з -121 млн євро в першому півріччі 2018. Це скорочення в основному пояснюється підвищенням процентних ставок в Аргентині.

Внесок асоційованих компаній склав -35 млн євро в порівнянні з 814 млн євро в першому півріччі 2018. Цей спад пояснюється у основному внеском Nissan, який знизився на 826 млн євро.

Поточні і відкладені податки представляють витрати в розмірі -254 млн євро в порівнянні з -387 млн євро в першому півріччі 2018.

Валові доходи сягнули 1 048 млн євро, а чистий прибуток по акціях Групи склала 970 млн євро (3,57 євро на акцію в порівнянні з 7,24 євро на акцію в першому півріччі 2018).

Потік вільних грошових коштів від операційної діяльності в автомобільному секторі був негативним і склав -716 млн євро. Це стало результатом інвестицій в розмірі 2 910 млн євро (+742 млн євро) і негативної зміни у вимогах до робочого капіталу в розмірі -131 млн євро. 

Станом на 30 червня 2019 року сукупні складські запаси (включаючи незалежні дилерські мережі) знизилися на 4,5% і могли покрити 65 днів продажів, у порівнянні з 61 днем в кінці червня 2018 року.

ПРОГНОЗ НА 2019

Очікується, що в 2019 р світовий автомобільний ринок [1] скоротиться приблизно на 3% в порівнянні з 2018 року (колишній прогноз -1,6%).

Європейський ринок має лишитися на колишньому рівні (якщо не відбудеться Брекзіт за жорстким сценарієм), російський ринок скоротиться на 2-3% (колишній прогноз майже 3% зростання), а бразильський зросте приблизно на 8% (колишній прогноз 10% зростання).

На цьому тлі Група Renault коректує прогноз по виручці: за підсумками 2019 Група очікує отримання виручки на рівні минулого року (при постійних обмінних курсах та базі порівняння [2]). Колишній прогноз включав позитивну динаміку зростання виручки.

Група підтверджує свої цілі на повний фінансовий рік 2019:

- забезпечити операційну маржу Групи на рівні близько 6,0%,

- забезпечити позитивний потік вільних грошових коштів від операційної діяльності в автомобільному секторі.

________________________________________

[1] Зміна світового авторинку за всіма брендами (інша назва «Загальний обсяг галузі (виробництва)», ТОВ) відображає річну зміну обсягу продажів* легкових і легких комерційних автомобілів** в основних країнах, включаючи США і Канаду. Дані надаються офіційними органами або статистичними агентствами в кожній країні і консолідуються Групою Renault.

*Продажі: кількість реєстрацій або поставок або виставлених рахунків на підставі даних по кожній консолідованій організації.

** Легкі комерційні автомобілі легше 5,1 т.

[2]Для аналізу зміни консолідованої виручки при незмінних валютних курсах і базі порівняння Група Renault перераховує виручку поточного року по середнім річним валютним курсам минулого року, виключаючи істотні зміни в базі порівняння, які відбулися в минулому році.

________________________________________

[1] Для аналізу зміни консолідованої виручки при незмінних валютних курсах і базі порівняння Група Renault перераховує виручку поточного року по середнім річним валютним курсам минулого року, виключаючи істотні зміни в базі порівняння, які відбулися в минулому році.

________________________________________

[1] Для аналізу зміни консолідованої виручки при незмінних валютних курсах і базі порівняння Група Renault перераховує виручку поточного року по середнім річним валютним курсам минулого року, виключаючи істотні зміни в базі порівняння, які відбулися в минулому році.

[2] Зміна світового авторинку за всіма брендами (інша назва «Загальний обсяг галузі (виробництва)», ТОВ) відображає річну зміну обсягу продажів* легкових і легких комерційних автомобілів** в основних країнах, включаючи США і Канаду. Дані надаються офіційними органами або статистичними агентствами в кожній країні і консолідуються Групою Renault.

*Продажі: кількість реєстрацій або поставок або виставлених рахунків на підставі даних по кожній консолідованої організації.

**Легкі комерційні автомобілі легше 5,1 т.

КОНСОЛІДОВАНІ РЕЗУЛЬТАТИ ГРУППЫ RENAULT

млн., євро

 1 півріччя 2018

1 півріччя

2019

Зміна

Виручка Групи

29,957

28,050

-1,907

Операційний прибуток

% від виручки

1,914

6.4%

1,654

5.9%

-260

-0.5 пп

Інші операційні доходи і витрати

-180

-133

+47

Операційний прибуток

1,734

1,521

-213

Валові фінансові доходи і витрати

-121

-184

-63

 

 

 

 

Внесок дочірніх компаній

814

-35

-849

від: NISSAN

805

-21

-826

 

 

 

 

Поточні і відкладені податки

-387

-254

+133

Валові доходи

2,040

1,048

-992

Валові доходи за акціями

1,952

970

-982

Потік вільних грошових коштів від операційної діяльності в автомобільному секторі

+418

-716

-1,134

Додаткова інформація:

Коротка консолідована фінансова звітність Групи Renault від 30 червня 2019 року була затверджена радою директорів 25 липня 2019 року.

Аудитори Групи провели перевірку піврічної фінансової звітності, результат якої буде незабаром опубліковано.

Фінансовий звіт з вичерпним аналізом фінансових результатів першої половини 2019 доступний для завантаження на сайті www.group.renault.com в розділі фінансів (Finance).

Про Групу Renault

Група Renault виробляє автомобілі з 1898 р. Сьогодні це транснаціональна група, яка об'єднує кілька марок, яка продала майже 3,9 млн автомобілів в 134 країнах в 2018 р. Група має 36 виробничих майданчиків, 12 700 точок продажів і більше 180 000 співробітників.

Для вирішення головних технологічних завдань майбутнього та подальшого розвитку своєї стратегії прибуткового зростання Група Renault приділяє основну увагу міжнародній експансії. Для цього компанія активно розвиває синергію на рівні п'яти своїх марок (Renault, Dacia, Renault Samsung Motors, Alpine і LADA), в сфері електричного транспорту і в рамках альянсу з Nissan і Mitsubishi Motors.

З 2016 року компанія виступає зі своєю заводською командою в Чемпіонаті світу з автогонок у класі Формула-1, який дозволяє перебувати в авангарді передових автомобільних розробок і підвищувати свою популярність у всьому світі.