Renault F1 Team не змогла набрати очки на Гран-прі Азербайджану 2019. У неділю на міській трасі в Баку Ніко Хюлькенберг зайняв чотирнадцяте місце, а Даніель Ріккардо зійшов з дистанції.

Даніель непогано стартував десятим і мав хороший темп до інциденту на 31-му колі, коли австралієць пошкодив задню частину боліда. Після цього він заїхав у бокси і закінчив гонку.

Ніко стартував з п'ятнадцятого місця, але не зміг суттєво поліпшити свою позицію і фінішував поза очковою зоною на чотирнадцятому місці.

·       Ніко стартував з 15-го місця на шинах Pirelli Soft (червоні обідки), заїхав в бокси на 8-му колі і встановив комплект Medium (жовті обідки), а на 34-му колі поставив комплект Soft.

·       Даніель стартував з 10-го місця на шинах Soft, заїхав на піт-лейн на 10-му колі і встановив комплект Medium, а на 31-му колі зійшов з дистанції.

Ніко Хюлькенберг, стартував 15-м, фінішував 14-м:

"Вікенд був складним. Я докладав максимум зусиль, мені здавалося, що я їхав настільки швидко, наскільки це взагалі можливо, але не зміг вичавити більшого з машини. Нам належить зрозуміти, чому це сталося, але, можливо, це один з тих загадкових уїк-ендів, які іноді трапляються. Було складно, починаючи з самого першого кола в п'ятницю, нам доводилося постійно боротися. Дуже шкода, що сьогодні не вийшло показати результат ні у мене, ні у команди, але ми намагаємося отримати з цього урок і краще підготуватися до наступної гонки. "

Даніель Ріккардо, стартував 10-м, сходження:

"Дивний інцидент, після якого мені довелося зійти. Але це моя помилка, і я прошу вибачення у команди і Даніїла [Квята]. Я діяв похабцем, і на кілька секунд у мене змішалися думки, загалом, я винен, і з цим потрібно змиритися. Команда безумовно заслуговувала більшого сьогодні. У мене був непоганий темп, і я показував гарний час на шинах Medium, ми могли б заробити очки."

Сіріль Абітбуль, директор команди:

"Тут все очевидно. Вікенд для нас поганий. Починаючи з першої вільної практики і до самого кінця, ми так і не змогли досягти потрібного темпу від боліда, незважаючи на серйозні зміни, які ми зробили вночі. Зрештою, під час гонки вдалося забезпечити нормальну швидкість для боліда Даніеля, але не для Ніко.

В цілому, перша частина сезону стала низкою розчарувань, але, якщо нам вдасться привести все в порядок, ми можемо забезпечити достатню конкурентоспроможність наших машин, що ми кілька разів могли спостерігати. Нам абсолютно точно потрібно підходити до старту європейської частини Чемпіонату, як до можливості перезавантаження. "

Про Groupe Renault

Groupe Renault виробляє автомобілі з 1898 р. Сьогодні це транснаціональна група, яка об'єднує кілька марок, яка продала майже 3,88 млн автомобілів в 134 країнах в 2018 р. Група має 36 виробничих майданчиків, 12 700 точок продажів і більше 180 000 співробітників. Для того, щоб відповідати серйозним технологічним вимогам майбутнього і продовжувати свою стратегію прибуткового зростання, Група зосереджується на міжнародному зростанні і забезпеченні взаємодоповнюваності п'яти своїх марок (Renault, Dacia, Renault Samsung Motors, Alpine і LADA), розвитку електричного транспорту та співробітництву з Nissan і Mitsubishi . Повернувшись в Formula-1 зі своєю заводською командою і активно беручи участь в Formula-E, Renault демонструє, що вважає автоспорт важливим фактором розвитку інновацій та розширення пізнаваності марки.