На цьому насиченому подіями Гран-прі, де автомобіль безпеки виїжджав на трасу три рази, позиції пілотів змінювалися постійно.

Ніко впевнено стартував, але проколов ліве переднє колесо після контакту в 5-му повороті на першому ж колі.

Він поміняв шини на комплект Hard, а пізніше, під час першого виходу автомобіля безпеки, поставив новий комплект Medium і покинув бокси в одному кроці від першої десятки. Після цього Ніко активно атакував і зміг фінішувати дев'ятим.

Даніель стартував з останнього місця стартової решітки, але швидко піднявся на кілька позицій вгору. Коли лідери заїжджали на піт-лейн, він навіть вийшов на третє місце, але потім проколов праве заднє колесо. Після цього повернутися в боротьбу було дуже складно, проте австралієць зміг фінішувати чотирнадцятим.

Ніко Хюлькенберг, стартував 8-м, фінішував 9-м: "Я радий, що вдалося заробити пару очок в цих перегонах, хоча, звичайно, ми розраховували на більше. Після жорсткого контакту на першому колі стало зрозуміло, що буде важко, але я діяв обережно і терпляче і зміг взяти два очка. Мені трохи пощастило з першим автомобілем безпеки, коли я поставив комплект Medium, після чого став відігравати позиції. Сінгапур – це завжди дуже насичені подіями перегони, де не можна виключатися з боротьби ні на хвилину. Я зробив кілька обгонів – а тут це вкрай важко – так що, можу бути задоволений своїм виступом."

Даніель Ріккардо, стартував 20-м, фінішував 14-м: "Дуже шкода, що сьогоднішні довгі перегони закінчилися саме так. Я активно стартував, зробив кілька непоганих обгонів і піднявся на досить високу позицію. До мене прийшла впевненість, і я зловив потрібний ритм. Я чітко діяв на трасі і максимально ефективно користувався щільним трафіком. А потім все пішло прахом – я проколов колесо, і на цьому перегони, в загальному, закінчилися. Сьогодні ми заслуговували вищого результату."

Сіріль Абітбуль, директор команди: "Я не припиняю думати про те, що сьогодні все могло б бути інакше. Ми показували хороший темп і на кваліфікації і в перегонах, тому два очки, зароблені Ніко, здаються слабкою втіхою для нього і для команди, навіть з огляду на те, що він відкотився в самий кінець пелотона після контакту з Карлосом на першому колі. Гонку затьмарила серія інцидентів, які не пішли нам на користь. Повернення Даніеля в боротьбу після дискваліфікації на такій трасі – це видатне досягнення. Але після проколу він опинився там, звідки починав. Це ще раз говорить про те, наскільки важлива стартова позиція. Проте команда склала гідну конкуренцію на трасі, яка радикально відрізняється від Спа і Монци, і це вселяє оптимізм. Ми бачимо, що автомобіль стає краще, і вважати цей сезон повністю проваленим не можна."