Команда Renault Sport Formula завоювала сьоме місце в Кубку конструкторів завдяки успішним дебютним перегонам Карлоса Сайнца (Carlos Sainz) під час Гран прі Сполучених Штатів, що відбувся 22 жовтня.

Карлос фінішував сьомим і приклав максимум зусиль щоб наблизитись до найкращого командного результату сезону - шостого місця. Не зважаючи на успішний старт Ніко Хюлькенбергу (Nico Hülkenberg) поталанило менше, оскільки йому довелося завершити гонку вже на першому етапі через різке зниження тиску оливи в двигуні.

· Ніко розпочав гонку з дев’ятнадцятої позиції на нових шинах Ultrasoft компанії Pirelli (рожевого кольору) та зійшов з траси на 3-му колі.

· Карлос розпочав гонку з сьомої позиції на шинах Ultrasoft зробивши піт-стоп на 19-му крузі для заміни шин (жовті).

Ніко Хюлькенберг, №27, R.S.17-04: стартував P19, не фінішував.

«Шкода, що все склалося так невдало. Мені тут дуже подобається, але, на жаль, мій результат був не найкращим. У нас виникли проблеми з тиском оливи - він впав настільки, що ми змушені були закінчити гонку. Інколи обставини складаються проти тебе і нічого не можна з цим вдіяти. Ми спробуємо ще раз наступного тижня у Мексиці».

Карлос Сайнс, №55, R.S.17-03: стартував P7, фінішував P7.

«Для мене це був чудовий дебют у команді Renault і я дійсно отримав задоволення. З кожним колом я почувався все впевненішим у своєму автомобілі й зміг витиснути з нього максимум.  Мені випала нагода позмагатися й обігнати команду Force Indias, що не вдавалося нашій команді на кількох останніх перегонах і це чудовий результат. Вихідні пройшли дуже успішно. Я знаю, що можу їздити дійсно швидко, тому був упевнений у собі. Товариші по команді дуже допомагали мені, що дозволило швидко адаптуватися. Перегони та робота з кваліфікованими людьми робить мене по справжньому щасливим і я насправді дуже вдячний усім членам команди».

Сіріль Абітбуль (Cyril Abiteboul), генеральний директор

«Для команди ці вихідні принесли неоднозначний результат. З одного боку успішний дебют Карлоса та вихідні без жодного промаху. Він приїхав дуже мотивованим та добре підготованим разом з рівноцінно підготованою командою. Ми добре попрацювали з ним з того часу як він приєднався до нас на Гран-прі в Японії. Він провів агресивну, але продуману гонку і хоча дещо втратив позиції на початку, швидко зміг надолужити їх завдяки чудовим водійським здібностям. З іншого боку, надійність коштувала нам надто дорого після того, як виникли проблеми з двигуном у Ніко, випадок, який ще потребує розслідування. На перший погляд його двигун не пошкоджено і Ніко зміг довести машину до боксів. Нам дуже шкода що так сталося, Ніко ж засмучений так само як і всі ми.

Ці вихідні показали, що у нас є все необхідне для боротьби за очки для участі у Кубку конструкторів».