Формула Renault

Починаючи із 16 років молоді і талановиті пілоти автоспорту поринають у світ, сповнений суперництва. Вони повинні зрозуміти, як працює перегоновий автомобіль, щоб розкрити його потенціал та впоратися з напругою на перегонах. У Формулі Renault вони швидко вивчають основи своєї професії за кермом одномісних автомобілів, оснащених дволітровими 16-циліндровими двигунами потужністю до 210 к.с., семиступінчастими секвентальними коробками передач та елементами управління на кермі.

Стара приказка про те, що в одному сезоні водій вчиться, а в другому перемагає, сьогодні звучить трохи застаріло. Заснована 45 років тому Формула Renault завжди крокує в ногу з часом та готова задовольнити нові потреби водіїв, починаючи з картингу чи інших вступних дисциплін. Оскільки середній вік початку кар’єри у Формулі-1 суттєво знизився за останні роки, тривалість навчання відповідно також знизилася. Будучи справжньою школою пілотування одномісних болідів, Формула Renault дуже швидко розкриває та визнає таланти молодих пілотів.

 

Кубок Renault CLIO

Багато з вас небайдужі до перегонів на час, серед яких є Кубок CLIO. Від запуску легендарного кубку R8 Gordini в 1966 році Renault Sport закріпилися на трасах Європи і всього світу та прагнуть забезпечити вам неабияке задоволення. І ми не маємо наміру зупинятися! У 2017 році ми прагнемо успішно організувати вісім національних серій кубку CLIO у: Франції, Великобританії, Іспанії, Італії, країнах Бенілюксу, Скандинавії, Центральній Європі та Китаї. 

З декількома тисячами проданих моделей від 1991 року наші чотири покоління Кубку CLIO стали відомими завдяки своїй продуктивності, надійності та доступності, отримавши неймовірний успіх. Сьогодні Кубок CLIO перейняв потужність від CLIO R.S 200 EDC, оснащеного двигуном на 1,6 л з безпосереднім впорскуванням та турбонаддувом, який видає 220 к.с. з постійним крутним моментом на рівні 270 Нм, а також секвентальною коробкою передач та перемикачами під кермом. Цього достатньо для подальшого покращення його продуктивності!