Естебан фінішує сьомим, а П'єр дванадцятим у фізично складному Гран-прі Qatar Airways

Команда BWT Alpine F1 заробила шість очок на сьогоднішньому Гран-прі Qatar Airways завдяки сьомому місцю Естебана Окона на міжнародному автодромі Лусаїл. П'єр Гаслі був у межах очок, але не потрапив до першої десятки після серії штрафів за порушення лімітів траси.

Естебан фінішує сьомим, а П'єр дванадцятим у фізично складному Гран-прі Qatar Airways
Естебан фінішує сьомим, а П'єр дванадцятим у фізично складному Гран-прі Qatar Airways

Перегони

Це був фізично виснажливий 57-кілометровий Гран-прі в Катарі з трьома піт-стопами для обох пілотів протягом перегонів.

Естебан впевнено стартував, піднявшись на п'яте місце, а П'єр зберіг сьоме. Пізніше обидва гонщики увійшли в чудовий ритм задля досягнення подвійних очок, використовуючи різні стратегії піт-стопів вище і нижче по сітці.

Естебан задовольнився сьомим місцем завдяки комфортному заїзду на фінішну пряму, в той час як П'єр отримав три окремі штрафи за порушення лімітів траси в розпалі боротьби за першу десятку. У підсумку він фінішував дванадцятим.

Естебан стартував на Used Mediums (L10 піт-стоп для Used Mediums, L25 піт-стоп для New Hards, L43 для New Mediums). Найшвидше коло: 1:26.450

П'єр стартував на Used Mediums (L11 піт-стоп для Used Mediums, L26 для New Hards, L44 для New Mediums). Найшвидше коло: 1:26.310

Естебан Окон, стартував на 8-му місці, фінішував на 7-му

" Які важкі та фізично складні перегони для нас усіх! Зрештою, це був чудовий результат для нас - сьоме місце та шість очок у скарбничці. У нас був чудовий старт, щоб піднятися на п'яте місце, і це також заслуга команди за добре виконану стратегію і піт-стопи. Умови в машині були надзвичайно жорсткими, і я не дуже добре почувався фізично в першій половині перегонів. Я зміг зібратися і зосередитись на тому, що мені потрібно було зробити. У нас було кілька хороших обгонів, і ми привезли додому шість цінних очок для команди. Тепер настав час відпочити і відновитися, а потім підготуватися до складних триденних перегонів в Америці, і ми будемо намагатися зберегти цей імпульс в Остіні".

П'єр Гаслі, стартував на 7-му, фінішував на 12-му

"Сьогодні у мене був потенціал заробити очки, тому, звичайно, я розчарований тим, як склалися перегони. Це був не найкращий день, адже це питання сантиметрів на межі траси - це моя провина - і сьогодні я заплатив за це велику ціну. Це розчаровує, оскільки у нас, безумовно, був темп, щоб заробити вагомі очки для команди. Під час перегонів у нас виникла невелика проблема з управлінням енергією, яка коштувала мені певного темпу. Напевно, я намагався занадто сильно ризикувати, щоб компенсувати це, і їхав надто близько до межі. Я зроблю висновки і буду рухатися далі. Це був досить позитивний уїк-енд для команди, нам є чому повчитися, і тепер ми з нетерпінням чекаємо на напружені потрійні перегони, що розпочнуться в Остіні".

Бруно Фамін, в.о. керівника команди

"Ми залишаємо Катар з більшою кількістю очок після фінішу Естебана на сьомому місці; дуже розумна, клінічна і виважена їзда в складних умовах. П'єр також провів сильні перегони - це виглядало багатообіцяюче для досягнення хорошого командного результату - але, на жаль, його зусилля залишилися без винагороди через штрафи за перевищення лімітів траси. Нам ще багато чому треба навчитися, щоб рухатися вперед, але, підсумовуючи, можна сказати, що це був позитивний уїк-енд для команди протягом усіх трьох днів. Ми продовжимо наполегливу роботу на заводах, візьмемо якомога більше уроків і сподіваємося перетворити їх на гарний командний результат на спринтерських перегонах в Остіні".